Har haft en YM med sunburst blå tavla och sålt klockan, så förtjänar du citronsyra istället för salt i ditt sår.Sluta strö salt i mitt sår![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har haft en YM med sunburst blå tavla och sålt klockan, så förtjänar du citronsyra istället för salt i ditt sår.Sluta strö salt i mitt sår![]()
Det har gått bra gångerna innan, nu snurrar inte bezeln.. Något har gått snett och jag vet inte vadÄr det enkelt att byta?
Bara att ta av den och kolla så klickfjädern och brickan ligger rätt sedan på igen så skall du se det löser sig.Det har gått bra gångerna innan, nu snurrar inte bezeln.. Något har gått snett och jag vet inte vad![]()
Fler än jag som föredrar en klassisk miniräknare
Jag gillade ditt mörkaÖppnar paket från @Royal Straps , bra jobbat, jag är nöjd som faen, både med strap och att postnord gjorde sitt jobb! Tog bara ett dygn att få hem den från att jag beställde den. JO, det är sant, A True Storry hur mycket man ändå tror att jag ljuger om detta!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ser ju helt OK ut! Även stort tack till @Ville_W som tipsade oss i speedmaster tråden!
![]()
![]()
Provat typ 5 gnr.. Lägger den kanske fel. Hittar ingen bra video eller bild på hur det ska se ut.Bara att ta av den och kolla så klickfjädern och brickan ligger rätt sedan på igen så skall du se det löser sig.
Jag gillade ditt mörka
Vart kommer det ifrån om man får fråga?
Ha en fin dag!
Jag tar en bild senare idag och postar här.Provat typ 5 gnr.. Lägger den kanske fel. Hittar ingen bra video eller bild på hur det ska se ut.
Klassiskt fungerar jätte bra när man jobbar med ekonomiFler än jag som föredrar en klassisk miniräknare![]()
![]()
SchysstJag tar en bild senare idag och postar här.
Blev grymt bra!Öppnar paket från @Royal Straps , bra jobbat, jag är nöjd som faen, både med strap och att postnord gjorde sitt jobb! Tog bara ett dygn att få hem den från att jag beställde den. JO, det är sant, A True Storry hur mycket man ändå tror att jag ljuger om detta!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ser ju helt OK ut! Även stort tack till @Ville_W som tipsade oss i speedmaster tråden!
![]()
![]()
Provat typ 5 gnr.. Lägger den kanske fel. Hittar ingen bra video eller bild på hur det ska se ut.
Blev grymt bra!
![]()
Brickan underst och fjädern så här.
![]()
Sedan brukar jag börja med att lägga vridringen rätt vid fjädern och trycka fast den på båda sidor ned mot kl 6.
Lycka till!
Kanske en extra catcher från en liknande rem?Tackar! Om jag nu ska klaga på något så är det längden på remmen! Lite för lång för mina handleder!
![]()
![]()
KUNGLIGT farbror @jabla!
Fasiken, det är jag som är dålig bara.. Gjort precis enligt dina instruktioner men ändå inte lyckats. Tack för bilden![]()
Brickan underst och fjädern så här.
![]()
Sedan brukar jag börja med att lägga vridringen rätt vid fjädern och trycka fast den på båda sidor ned mot kl 6.
Lycka till!
Hämtar posten, inget kul i lådan idag!
![]()
På tratten, säljaren heter R.Elia, hen har dock en hemsida som man kan beställa ifrån!
https://reliasweden.se/product/klockarmband-fran-r-elia-vintage-lader-klockarmband-bufalineo-2/
Har du provat att ta i lite när du försöker vrida den, kan hoppa rätt då.Fasiken, det är jag som är dålig bara.. Gjort precis enligt dina instruktioner men ändå inte lyckats. Tack för bilden![]()