• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Synar (och "steamar") delar av vårgarderoben som gömts undan I olika skrymslen över vintern...
_20200305_194813.JPG

Såg unboxing av Urban Gentry imorse. Redan fått tag på den. Vart köpte du den?
Haft den sen i December :)
Ska recensera den. Squale skickade ut i förtid för att ge mig tid att bilda en uppfattning/göra videon. Enligt Squale skulle den komma först i April, men nu idag fick jag mail att det var fritt fram att publicera. Ska försöka få ihop en film i helgen. :)

Haft den sen i December :)
Ska recensera den. Squale skickade ut i förtid för att ge mig tid att bilda en uppfattning/göra videon. Enligt Squale skulle den komma först i April, men nu idag fick jag mail att det var fritt fram att publicera. Ska försöka få ihop en film i helgen. :)
Jäklar, värsta influencern(eller vad man ska säga) ju! Jag hoppas inte att du fick den gratis för då är jag döds avundsjuk.

Tillbaka
Topp