• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

1965ek

Patek
2-Faktor
Väntar in att måla andra lagret på listerna i sovrummet och passar då på att byta till ett nato från Erikas. Måste vara det bekvämaste band som finns och bygger bara en bandhöjd.
A4157B34-17FB-4A1D-A8C6-C18F5FEF8970.jpeg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
F455494B-60FB-481D-AB1E-DAB37E96F70C.jpeg
Glädjande besked från veterinären, Ryggkotan läker mirakulöst.
Tänk att finns folk som misshandlar en katt i ett ”barnvänlig område” mitt på dagen.


Skönt och höra, hade jag sett någon misshandla en katt eller ett djur i huvud taget, så hade jag förmodligen gjort något dumt! Finns aldrig några ursäkter för detta, men förhoppningsvis så är det väl ett barn, som inte förstår innebörden av sin handling.

Hoppas katten återhämtar sig helt och hållet @Daydate007 :)!
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Kommer ni ihåg gamla kassettband? Har inte många kvar nu, mest är det inspelningar med band jag spelat trummor i men trist nog inte orkat föra över till digitalt. Måste nog ta tag i det nån dag snart innan innehållet blir för evigt förlorat ... :nailbiting:
IWC M 2020-07-15 (kassetter).jpg


Edit: Slänger in en bild på ett sunkigt frontskinn från tiden med det första bandet:
Tigersprång 2018-12-09.jpeg


Edit igen: Väl dold bakom en cymbal men frontskinnet syns ... ;)
Tigersprång.jpg
 
Senast ändrad:

Husse

Patek
Kommer ni ihåg gamla kassettband? Har inte många kvar nu, mest är det inspelningar med band jag spelat trummor i men trist nog inte orkat föra över till digitalt. Måste nog ta tag i det nån dag snart innan innehållet blir för evigt förlorat ... :nailbiting:
IWC M 2020-07-15 (kassetter).jpg
Kassettband är väldigt stabila. Faran är att det inspelade materialet kan ”vandra” mellan de upprullade tejplagren. Blir förbannat konstig reverb då... :confused:
 
Topp