• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

75A1A33B-D1AC-4368-B94B-B5EC564664AE.jpeg

Vi nöter lite matte inför tekniska basåret i höst :)
Om det är basår på KTH du ska läsa, så förberedd dig för det värsta du gjort i ditt liv. :) :)

Måste fråga. Går du på någon diet Affe eller är du endast förtjust i sallad/fruktsallad? Riktigt föredömligt med allt grönt. Av dina bilder att döma här i tråden når jag knappt på årsbasis upp i din förmodade mängd per vecka.

Nope, inte direkt! Däremot försöker jag hålla en god och bra kost rakt igenom! Jag bestämde mig 2015 för att äta och dricka onyttigt, la av med alkohol, sötsaker mitt i veckorna och mindre skräpmat. Vägde över 90 pannor trots att jag bara är runt 173cm, så det var bara och börja röra på sig och byta kost, ska tilläggas att jag fått det rådet av en läkare också pga mina dåliga knän och fotled. Här kan du läsa lite om min resa @Gary Coleman !

782D4B5E-ADB5-4BC7-B7CD-FB62F4C32D30.jpeg

Senast ändrad:
Nope, inte direkt! Däremot försöker jag hålla en god och bra kost rakt igenom! Jag bestämde mig 2015 för att äta och dricka onyttigt, la av med alkohol, sötsaker mitt i veckorna och mindre skräpmat. Vägde över 90 pannor trots att jag är runt 173cm, så det var bara och börja röra på sig och byta kost, ska tilläggas att jag fått det rådet av en läkare också pga mina dåliga knän och fotled. Här kan du läsa lite om min resa @Gary Coleman !

782D4B5E-ADB5-4BC7-B7CD-FB62F4C32D30.jpeg
Ah, förstår. Respekt! Riktigt imponerande resa. Framförallt när det blir en varaktig livsstilsförändring och att man ej faller tillbaka i gamla mönster efter att målet har uppnåtts.

Inte nog med att jag idag firar 8 år på KS (se separat tråd), det är nästan på dagen 5 år sedan jag började balansera Whisky. Rotade i mitt bildarkiv och hittade den här bilden från 2016-07-26:
IWC M 2016-07-26 (Whisky 2).jpg

Har fortfarande, fem år senare, inte spillt en droppe ... ;)
IWC I 2021-07-29 (Whisky).jpg

Tillbaka
Topp