Om det är basår på KTH du ska läsa, så förberedd dig för det värsta du gjort i ditt liv.
Vi nöter lite matte inför tekniska basåret i höst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om det är basår på KTH du ska läsa, så förberedd dig för det värsta du gjort i ditt liv.
Vi nöter lite matte inför tekniska basåret i höst
Måste fråga. Går du på någon diet Affe eller är du endast förtjust i sallad/fruktsallad? Riktigt föredömligt med allt grönt. Av dina bilder att döma här i tråden når jag knappt på årsbasis upp i din förmodade mängd per vecka.Dags för och sleva i sig lite redig kvällsmat!
Bra investering den här maskinen!Blåser bubblor. Det bästa jag vet!
Måste fråga. Går du på någon diet Affe eller är du endast förtjust i sallad/fruktsallad? Riktigt föredömligt med allt grönt. Av dina bilder att döma här i tråden når jag knappt på årsbasis upp i din förmodade mängd per vecka.
Snyggt mönstrad skjorta!
Står väntar på när det kommer, dvs skyfallet med blixt och dunder. Ha,re bäst//
Riktigt snyggSoftar i fåtöljen
Ah, förstår. Respekt! Riktigt imponerande resa. Framförallt när det blir en varaktig livsstilsförändring och att man ej faller tillbaka i gamla mönster efter att målet har uppnåtts.Nope, inte direkt! Däremot försöker jag hålla en god och bra kost rakt igenom! Jag bestämde mig 2015 för att äta och dricka onyttigt, la av med alkohol, sötsaker mitt i veckorna och mindre skräpmat. Vägde över 90 pannor trots att jag är runt 173cm, så det var bara och börja röra på sig och byta kost, ska tilläggas att jag fått det rådet av en läkare också pga mina dåliga knän och fotled. Här kan du läsa lite om min resa @Gary Coleman !
Jag har bestämt mig, nu skall "SKITEN" bort!!!
Kriga som fan Affe! Helgulds-sportis med TYNGD är vad du ska ha när du når ditt mål!klocksnack.se
Skjorta! Det är ett par gamla brittiska arméns ripstopshorts i sk multcam mönster. Bytte till mig under en Afghanistan tour.//Snyggt mönstrad skjorta!
Fattade inte att du hade klockan på höger arm så trodde att det var skjortärmen.Skjorta! Det är ett par gamla brittiska arméns ripstopshorts i sk multcam mönster. Bytte till mig under en Afghanistan tour.//
Du borde sagt till honom att skruva in kronan.Sprang på denna inne på Claes Olsson, Birsta!
Han var enda ägaren på den. Grym tavla!
Snyggt!Bra investering den här maskinen!
Köpte en nyutgåva förra åretNostalgiafton! Den försvunna diamanten från 1982. Någon som hade det?
Inte nog med att jag idag firar 8 år på KS (se separat tråd), det är nästan på dagen 5 år sedan jag började balansera Whisky. Rotade i mitt bildarkiv och hittade den här bilden från 2016-07-26:
Har fortfarande, fem år senare, inte spillt en droppe ...
Grattisx2. Men lite har det allt dunstat
Ser det likadant ut?Köpte en nyutgåva förra året
Vet inte när namnet ändrades men så var namnet från början iafVad roligt! Hette det så innan 1982 alltså?