Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sjukt bra Affe! Här har inte hänt mycket. Ner 2kg.
Har fan inte orkat ta mig ut i löpspåret utan bara skurit ner på småätande. Motivationen har varit noll och den är ju en förutsättning för att få resultat. Har börjat inse att man kanske måste anstränga sig lite för att få effekt.
Har laddat ipodden och dammat av löpskorna. På måndag drar jag fan igång. Får ångest av tanken på att gå i bar överkropp på stranden och det borde ju vara en bra motivation.![]()
Idag kan jag göra en uppdatering som är något att va glad över, för nu har jag äntligen passerat 80kg på rätt sida av strecket så att säga. Det har tagit sin lilla tid, men nu kör vi på, min nya vikt är 79,7, bara 4.7kg kvar till slutmålet 75 pannor. Har med andra ord gått ner, 11,7kg sedan starten den 18 januari
.
![]()
Klockan vid invägningen var en Datejust med slät ring, blå sunbursttavla med romerska nuffror.
![]()
, inte mycket kvar nu! Tråkiga är att jag har fått förbud mot att träna av läkaren på flera veckor. Den skiten jag dragit på mig virus/infektionen har ställt till det, hade dåliga värden så nu går jag på antibiotika. Känns som att förlora på målsnöret ifall man inte lyckas med dom sista 2,5 kg, men får väl vara glad att jag fram tills nu tappat 13,6 kg från starten.![]()
Men det är bara att bita ihop, finns alltid människor som har det värre!
Klockan vid invägningen var en ROLEX Milgauss GV!
![]()
Kanske missat något inlägg men hur många länkar har du fått korta? GO af Sjodahl go!
Fan va tråkigt, men bättre att lyssna på kroppen (och sjukvården) å se till att bli helt frisk innan du kör igång igen. Förhoppningsvis blir ju din nya livsstil något du fortsätter med även efter midsommar!![]()
Riktigt impad av hur dedikerad du är! Grymt! Kämpa! Hoppas på en riktigt trevlig paketlösning om 6 veckor. Det är du tamefan värd! Glad midsommar på dig!
Bra jobbat! Tycker ändå att du förtjänar en:Fail, Fail, Fail! No watch for you!
![]()
Hm...jag sa att om jag klarade av att gå ner till 75kg innan midsommar så skulle jag belöna mig med en NY klocka! Tänk att misslyckas med mindre än ett kilo, känns surt som faen! Men! Men...nu är det ju så här, då jag har haft oturen att dra på mig två riktiga sjukdomar = 6 veckor under denna tid jag hade tänkt att träna mig smal, så ska jag förlänga min tid med just 6 veckor. Fast jag skall väl inte vara så bitter än då, jag har faktiskt lyckats gå ner 15.3 kg sedan jag startade detta den 18 januari, och det är inte kattskit egentligen.
![]()
Ska fan inte ge upp nu, då jag är så nära målet mitt, ska bara klara mitt mål att nå 75 pannor. Tack alla ni som peppat mig under resans gång...
https://klocksnack.se/threads/jag-har-bestämt-mig-nu-skall-skiten-bort.34290/
Klockan för dagen vid invägningen var en
![]()