Riktigt coolt band, var hittade du det?JakobZ skrev:Dagens, med ljust mockaracing!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt coolt band, var hittade du det?JakobZ skrev:Dagens, med ljust mockaracing!
klockodile skrev:Riktigt coolt band, var hittade du det?JakobZ skrev:Dagens, med ljust mockaracing!
micke_s skrev:Bra fråga, den stod så galet inlåst så blev inget wrist test. Gissar på en extrem Limited edition...
JS_80 skrev:Är det dit mina skattepengar går...?
![]()
Aquaracer2 skrev:Ska på intervju för sommaranställning på en myndighet på fredag!
Blir man inte anställd om man inte har Patek eller får man en om man blir anställd? :lol:
Den är alltså otroligt vacker, båda är.Spencer66 skrev:Just nu på myndigheten.
![]()
På min inspektionsmyndighet finns det inte särskilt många snygga klockor, vare sig PP, Rolex eller något annat intressant.Zed skrev:Aquaracer2 skrev:Ska på intervju för sommaranställning på en myndighet på fredag!
Blir man inte anställd om man inte har Patek eller får man en om man blir anställd? :lol:
Rolex går också bra. I alla fall på den inspektionsmyndighet jag verkar inom. :mrgreen:
JoberMan skrev:På min inspektionsmyndighet finns det inte särskilt många snygga klockor, vare sig PP, Rolex eller något annat intressant.Zed skrev:Aquaracer2 skrev:Ska på intervju för sommaranställning på en myndighet på fredag!
Rolex går också bra. I alla fall på den inspektionsmyndighet jag verkar inom. :mrgreen:
Of course my horse. Jag är givetvis undantaget..Ricrob skrev:JoberMan skrev:På min inspektionsmyndighet finns det inte särskilt många snygga klockor, vare sig PP, Rolex eller något annat intressant.Zed skrev:Aquaracer2 skrev:Ska på intervju för sommaranställning på en myndighet på fredag!
Din röding då, räknas inte den..?
JoberMan skrev:Of course my horse. Jag är givetvis undantaget..Ricrob skrev:JoberMan skrev:På min inspektionsmyndighet finns det inte särskilt många snygga klockor, vare sig PP, Rolex eller något annat intressant.Zed skrev:Aquaracer2 skrev:Ska på intervju för sommaranställning på en myndighet på fredag!
Din röding då, räknas inte den..?![]()
JoberMan skrev:På Analys & statistik är medelåldern ganska låg och hyfsat jämn könsfördelning. En kille har visat intresse för klockor över huvud taget och han gillar Wenger.
I kärnverksamheten är medelåldern klart högre. Har inte sett någon snygg klocka alls hitintills.
Det är lugnt. Jag fick klämma på den här rackaren i går.Spencer66 skrev:JoberMan skrev:På Analys & statistik är medelåldern ganska låg och hyfsat jämn könsfördelning. En kille har visat intresse för klockor över huvud taget och han gillar Wenger.
I kärnverksamheten är medelåldern klart högre. Har inte sett någon snygg klocka alls hitintills.
Stackare::
JoberMan skrev:Det är lugnt. Jag fick klämma på den här rackaren i går.Spencer66 skrev:JoberMan skrev:På Analys & statistik är medelåldern ganska låg och hyfsat jämn könsfördelning. En kille har visat intresse för klockor över huvud taget och han gillar Wenger.
![]()
Träffade en galen snubbe på O'Learys![]()
Du kommer väl på torsdag?Målarn skrev:JoberMan skrev:Det är lugnt. Jag fick klämma på den här rackaren i går.Spencer66 skrev:JoberMan skrev:På Analys & statistik är medelåldern ganska låg och hyfsat jämn könsfördelning. En kille har visat intresse för klockor över huvud taget och han gillar Wenger.
![]()
Lägg av... Jag vill också![]()
JoberMan skrev:Du kommer väl på torsdag?Målarn skrev:JoberMan skrev:Det är lugnt. Jag fick klämma på den här rackaren i går.Spencer66 skrev:JoberMan skrev:På Analys & statistik är medelåldern ganska låg och hyfsat jämn könsfördelning. En kille har visat intresse för klockor över huvud taget och han gillar Wenger.
![]()
Lägg av... Jag vill också![]()
Haha, känner igen det där, det är kört! :lol:yonsson skrev:Läder idag. Frugan vill att jag mjukar upp det så hon kan låna den. Ajaj.
CaptainOats skrev:nytt här också