morrism skrev:CaptainOats skrev:nytt här också
Fler bilder tack! Har klurat på den där länge!
kan ta några imorrn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
morrism skrev:CaptainOats skrev:nytt här också
Fler bilder tack! Har klurat på den där länge!
Spencer66 skrev:SARB Rose
![]()
Haha.....Spencer66 skrev:SARB Rose
![]()
Per skrev:Nytt horween-strap idag. Sjukt nöjd!
![]()
Per skrev:Kan vara n 6262 också. Vore kul att få se mer.![]()
Målarn skrev:Lite Finare, bättringsmålning på NK Hermès
Bara och att hälsa på om Du är i närheten!!
![]()
Fantastisk klocka.Ljuv skrev:Per skrev:Kan vara n 6262 också. Vore kul att få se mer.![]()
Per, Det är mycket riktigt en 6239 från 68!
Per skrev:Fantastisk klocka.Ljuv skrev:Per skrev:Kan vara n 6262 också. Vore kul att få se mer.![]()
Inbillar mig att du sitter på en halvt galen samling. Ska bli kul att se om du väljer att visa mer. Daytonan är bara att drömma om.
Ljuv skrev:Per skrev:Fantastisk klocka.Ljuv skrev:Per skrev:Kan vara n 6262 också. Vore kul att få se mer.![]()
Inbillar mig att du sitter på en halvt galen samling. Ska bli kul att se om du väljer att visa mer. Daytonan är bara att drömma om.
Har inte så mycket kvar till samling, Var betydligt värre för ett par år sedan å man inte hade barn
6239 har varit ett måste till min samling och jag hade tur för många år sedan att hitta den i ett skick som mer eller mindre är omöjligt att hitta (Box+papper och mint skick polerad 1 gång)
Sen har det blivit en hel del roliga Subs och SD's genom åren men har bara behållt ett par av dom.
En till bild av skönheten till dig Per :mrgreen:
![]()
Per skrev:Kanonfin!
Testade min 6263 på vikt länk för första gången igår. Sjukt lätt och skön att bära så. Dessvärre skickade jag iväg länken till Hong Kong för att fixa all stretch så nu är jag utan den i ett gäng veckor..![]()
Yes. Jo, han är inget kommunikativt geni.Ljuv skrev:Per skrev:Kanonfin!
Testade min 6263 på vikt länk för första gången igår. Sjukt lätt och skön att bära så. Dessvärre skickade jag iväg länken till Hong Kong för att fixa all stretch så nu är jag utan den i ett gäng veckor..![]()
Tack Per!
Det är synd att man ej kan köpa "nya" vikta länkar från Rolex längreLänkar är bra bekväma att bära.
Skickade du länken Young? Han gör bra jobb men är en mardröm att kommunicera med.
Ljuv skrev:Målarn skrev:Lite Finare, bättringsmålning på NK Hermès
![]()
Gulguld och Hermés orange = perfect match![]()
Per skrev:Nytt horween-strap idag. Sjukt nöjd!
![]()
Ljuv skrev:Dagens krono!
![]()
Målarn skrev:Ljuv skrev:Målarn skrev:Lite Finare, bättringsmålning på NK Hermès
![]()
Hahah tycker jag med!! Funtar på att köpa en Hermès orange tshirt eller skjorta (borde ju få rabatt också, fått det i alla andra butiker som jag målat på NK)
Per skrev:Yes. Jo, han är inget kommunikativt geni.Ljuv skrev:Per skrev:Kanonfin!
Tack Per!
Det är synd att man ej kan köpa "nya" vikta länkar från Rolex längreLänkar är bra bekväma att bära.
Skickade du länken Young? Han gör bra jobb men är en mardröm att kommunicera med.
Nu är det bara att vänta så har jag den förhoppningsvis klar innan sommaren. Om du vet någon som ska sälja ett par 271 endlinks; hör av dig.
Bara skrika till om ett par dyker upp.Ljuv skrev:Nej det kan man inte beskylla han förKan möjligtvis ha ett par ändbitar i nån av alla 400flytt lådor som jag väntar på.
Ljuv skrev:En till bild av skönheten till dig Per :mrgreen:
![]()
Ljuv skrev:Målarn skrev:Ljuv skrev:Målarn skrev:Lite Finare, bättringsmålning på NK Hermès
![]()
Hahah tycker jag med!! Funtar på att köpa en Hermès orange tshirt eller skjorta (borde ju få rabatt också, fått det i alla andra butiker som jag målat på NK)
Kolla annars deras skärp i tvåton, Personlig favorit![]()