• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

ÄNTLIGEN -Sjukt nöjd...Nu ska det vårdas till nästa generation....

AN_Band_zps6f93ed8a.jpg

En riktigt bajsnödig Rolex - en sk. "JoberMan".

Bilagor

• IMG_20130320_185609.jpg
    IMG_20130320_185609.jpg
    210.8 KB · Visningar: 221
Spencer66 skrev:
masterkiller skrev:
Oddset skrev:
Nyinkommet :)

97C034D2-3207-4B13-86D8-E8787EDBB3B3-219-0000000F515D0F57_zps0f792ae3.jpg

Har snart suttit på armen en vecka så jag kan bjuda på en mini review:

+ Urtavlan är grym! Skiftar färg från mörkgrön - svart - mörkbrun beroende på ljus.
+ Gillar starkt combon stål och gummi. Har inte riktigt kommit över att jag sålde min Hublot BB...
+ "Flyger under radarn"

- Ljudlig non-hacking movement...vänder blad
- Stor urtavla ger liten boett. Speciellt i jämförelse med AP RO. Ännu en saknad "vän"...

Summa summarum är jag super nöjd :D

VAFAAAAN, sluta nu era jävlar, jag vill oxå ha en vattennöt, är det en 5167?

tavlan kallas handgranat

Bra nick! Tycker även den påminner om en sån där atlas-glob ni vet.. Otroligt vacker är den och det är skitsnyggt att ruterna hänger med ut i bandet! Enda jag inte är helt överens med på Aquanauten är siffrorna. Svårt att föreställa mig den med stavindex iofs men siffrorna tar för mycket plats.

Jaha? Det är så?! Dumt av gummistövlarförsäljarna att lura på en siliconflaska sådär! Jävla f*ckers! :)

Har inte kollat den här tråden på ett tag. OMG Ljuv! Fantastiska klockor båda två.

Lite kuriosa är att min släkting är president i Paul Newman Foundation.......han har dock ingen Daytona att ge mig. Jag har frågat :).

Re: Sv: Dagens Rolex

Ja jävlar i havet vilka klockor.... Målarn, den där sista måltiden är helt galen. Min mor som är diakonissa och alltid sagt att hon skulle gråta ihjäl sig om jag tatuerade mig skulle nog gilla den :grin:

leben skrev:
Har inte kollat den här tråden på ett tag. OMG Ljuv! Fantastiska klockor båda två.

Lite kuriosa är att min släkting är president i Paul Newman Foundation.......han har dock ingen Daytona att ge mig. Jag har frågat :).

Stort tack Leben!

PN är helt klart något annat, Otroligt nöjd med den.

Re: Sv: Dagens Rolex

MKRGG skrev:
Ja jävlar i havet vilka klockor.... Målarn, den där sista måltiden är helt galen. Min mor som är diakonissa och alltid sagt att hon skulle gråta ihjäl sig om jag tatuerade mig skulle nog gilla den :grin:

Tackar :D jag är Väldigt nöjd med den tatueringen + alla andra haha !!
Haha min mor var också emot det när jag började vid 18års åldern, men men ;)

Det är alltid lika spännande att se Denkes "dagens klocka". Man vet aldrig vad man får, lite som att fylleragga vid 04.30. Du har ju dock lyckats bra med alla dina hemsläp.

Försöker masa mig till gruvan efter några dagars pappaledighet...

Bilagor

• ImageUploadedByTapatalk1363848522.825926.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1363848522.825926.jpg
    127.7 KB · Visningar: 130
Tillbaka
Topp