Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
easy rider skrev:Glömde du kolla på vägen?
Målarn skrev:easy rider skrev:Glömde du kolla på vägen?
Nej men min finska rally kollega kom i 70 på 30väg hahah![]()
masterkiller skrev:Har faan inte kunna tur ur detta ur fickan, känns som en keeper....![]()
![]()
Ekmikael skrev:Kan tänka mig att någon av följande finska svordomar haglade tätt: vittu,saatana,perkele,helvetti...![]()
urinvånaren skrev:Idag Oysterdate!
Josef B skrev:Jaha? Det är så?! Dumt av gummistövlarförsäljarna att lura på en siliconflaska sådär! Jävla f*ckers!![]()
Målarn skrev:GTG klockan + dikes körning
![]()
![]()
yonsson skrev:Jag förstår vad du menar. Jag tror jag utvecklat någon typ av överkänslighet till alla dessa citeringar av bilder och tidigare inlägg som skräpar ner i alla trådar.CaptainOats skrev:Ta en titt på sista sidan i dagens Patek så ska du få se något roligt![]()
easy rider skrev:oskarponken skrev:Nu med helsvart ring och nya packningar.
En helt annan klocka. Jävligt snyggt, tycker nog svart vinner mot pepsi i längden. Riktigt blekt pepsi på vintage är dock svårslaget.
oskarponken skrev:easy rider skrev:oskarponken skrev:Nu med helsvart ring och nya packningar.
En helt annan klocka. Jävligt snyggt, tycker nog svart vinner mot pepsi i längden. Riktigt blekt pepsi på vintage är dock svårslaget.
Tack kompis. Svart känns helt rätt nu men ett blekt pepsi när solen börjar titta fram kanske...
Fryken skrev:Målarn skrev:easy rider skrev:Glömde du kolla på vägen?
Nej men min finska rally kollega kom i 70 på 30väg hahah![]()
Don't wristshot and drive. Haha jävla finnar alltså.![]()
![]()
Ekmikael skrev:Kan tänka mig att någon av följande finska svordomar haglade tätt: vittu,saatana,perkele,helvetti...![]()
Så det var du som knep denna! :x ;-)JohanHLM skrev:Är det fritt fram att posta här nu?![]()