Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ricrob skrev:Den kom inte idag heller men ingen har väl missat vad som väntas, så håll till godo med denna! :lol:
![]()
MartinSWE skrev:Min guld Speedy har äntligen hittat ett nytt hem. Dock saknar jag den och tycker att den är en av de snyggaste guldklockor som finns:
![]()
Helt sjukt att jag bara fick 26' för denna som ändå är stor (39,5mm)
Fin den där. Gillar länken. Den passar alla klockor och är skön att bära.Mykeys skrev:Dags att vakna nu gossar! Upp med onsdagsdinkan!
![]()
Gamle räv, jo man tackar! Börja med att torka dig bakom öronen innan du ställer vridringen rätt igen, din ungtupp! :lol:JakobZ skrev:Ricrob skrev:Väntar fortf på nytt (såklart, eftersom det är helg..) så det blir ytterligare ett ex idag! F.ö. JakobZ som bär denna idag. Galet trevlig klocka för vettiga pengar, tycker iaf jag!
![]()
Hoppas den nya kommer på måndag, för nu har jag bara en till Omega att visa upp..
![]()
Photo 2012-09-22 15 39 19 by JZQT91, on Flickr
Stämmer riktigt bra din gamle räv!
"I like" som Borat brukar sägaMolle skrev:Detta blir en perfekt tråd för mig![]()
SBGA031, Titandykare idag.
![]()
Testa med Photobucket, funkar prima och är lätt att använda..?Aron skrev:
Ricrob skrev:Kvällsmyser med den nya och The Raven, när familjen sover.
![]()