• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Den kom inte idag heller men ingen har väl missat vad som väntas, så håll till godo med denna! :lol:

2CAE5F32-707E-4E35-BFFC-107CB6FAAEF4-314-000000209750B318.jpg
 
Min guld Speedy har äntligen hittat ett nytt hem. Dock saknar jag den och tycker att den är en av de snyggaste guldklockor som finns:

IMG_2569.jpg


Helt sjukt att jag bara fick 26' för denna som ändå är stor (39,5mm)
 
MartinSWE skrev:
Min guld Speedy har äntligen hittat ett nytt hem. Dock saknar jag den och tycker att den är en av de snyggaste guldklockor som finns:

IMG_2569.jpg


Helt sjukt att jag bara fick 26' för denna som ändå är stor (39,5mm)

Sjukt, men det är väl för att det är reduced modellen eller? Vad ligger den vanliga på?
 
Smyger på denna idag som jag testkörde i gårkväll, Mr Elbon....jag föll för boettformen i kombination med visarna...ganska liten pjäs och jag undrar om det suttit vridring på...inte lätt att hitta referensbilder på denna.

Kanske är Elbon ett namn för Spencer att funta på....lite colt. :)

IMG_5875_zps25a42214.jpg
 
Nu har ju både Rolex och Omega fått en egen tråd, nu är det Seikos tur och nog finns det några Seikoägare här med både lowend och highend Seikos :D visa vad ni bär för Seiko idag!

ave9uqa5.jpg
 
Kör Glycine idag...SST06..

12BDC136-5E4A-4A0E-934B-829AC0A48BFB-2563-00000155AC0ABE96.jpg


Nån som kan gissa vilken stads tid den yttre (orangea) tidszonen visar? Inte bara tidszon, utan stad också... :mrgreen:
 
JakobZ skrev:
Ricrob skrev:
Väntar fortf på nytt (såklart, eftersom det är helg..) så det blir ytterligare ett ex idag! F.ö. JakobZ som bär denna idag. Galet trevlig klocka för vettiga pengar, tycker iaf jag!

e9338a86.jpg


Hoppas den nya kommer på måndag, för nu har jag bara en till Omega att visa upp..


Photo 2012-09-22 15 39 19 by JZQT91, on Flickr

Stämmer riktigt bra din gamle räv!
Gamle räv, jo man tackar! Börja med att torka dig bakom öronen innan du ställer vridringen rätt igen, din ungtupp! :lol:
 
Bra klockdag idag :)
Nyanländ Bullhead på morgonen och så ringde urmakaren vid kl 17 och sa att min kära Omega f300 var klar!
Ny boettskruv monterad till det hiskeliga priset av 100:-
Så kvällen tillägnas den såklart :)

C9849D09-730E-43C7-8FBD-E2E78EF39E04-3178-000003FBBB6CD349.jpg
 
Tillbaka
Topp