Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ricrob skrev:Kvällsmyser med den nya och The Raven, när familjen sover.
![]()
Denke skrev:Hämtade upp denna efter gårdagens GTG.
![]()
Trodde vi var överens om att Panerai är målardinkan nr 1, med inbyggt spackelspade och allt! :lol:Målarn skrev:Skönt med Fredag!! Då åker ju byggbeatern på
![]()
Ricrob skrev:Trodde vi var överens om att Panerai är målardinkan nr 1, med inbyggt spackelspade och allt! :lol:Målarn skrev:Skönt med Fredag!! Då åker ju byggbeatern på
![]()
Ja, precis! Men spaden hittar du på baksidan dvs spännet! :lol: ser f.ö. bra ut, du har ju monsterarmar!Målarn skrev:Ricrob skrev:Trodde vi var överens om att Panerai är målardinkan nr 1, med inbyggt spackelspade och allt! :lol:Målarn skrev:Skönt med Fredag!! Då åker ju byggbeatern på
![]()
hahah den va bra, du menar denna spackelspade eller?? men Jag gillade masterkillers Panerai men den vart ju för stor för mina små armar
!!
![]()
Målarn skrev:hahah den va bra, du menar denna spackelspade eller?? men Jag gillade masterkillers Panerai men den vart ju för stor för mina små armar
!!
![]()