• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

JakobZ skrev:
Ricrob skrev:
Målarn skrev:
Såja, på väg mot Björkvik Ring!!

Ser du en vit Porsche 911 Turbo (996), snabb som satan så kolla om det är Erik som kör och hälsa från Robertsson (dvs mig)!

Själv står jag och jobbar som visningsvärd åt frugan som håller visning... Vill också gasa bil! :cry:

Vad är det för objekt som frugan ska visa som kräver väktare? :mrgreen:

App app., OV om jag får be! :lol:

Vostok Gagarin idag på Bob's Kök - Lilla Essingen med tjejen och minikiller

A97AC126-AEDC-48A5-B380-B3D0C7862326-3710-00000378BB1F6D5A.jpg

Martin. Känns som du kan gå in på vilket cafe som helst i Stockholm och säga "det gamla vanliga tack!" och få din Latte.:-D:-D:-D

Rossi skrev:
Martin. Känns som du kan gå in på vilket cafe som helst i Stockholm och säga "det gamla vanliga tack!" och få din Latte.:-D:-D:-D

Njaa, det är cappuccino ;-) än så länge (men inte länge till) skulle dom nog ställa fram en stor stark om jag sa det vanliga ;-)

Ricrob skrev:
Målarn skrev:
Såja, på väg mot Björkvik Ring!!
20120930_124552.jpg

Ser du en vit Porsche 911 Turbo (996), snabb som satan så kolla om det är Erik som kör och hälsa från Robertsson (dvs mig)!

Själv står jag och jobbar som visningsvärd åt frugan som håller visning... Vill också gasa bil! :cry:

0DF3EDD3-F9D6-4A5C-8748-B28187C6CEC5-862-000000D0D5A028A3.jpg

Fanns en vit Porsche med SOS på rutan men den stod still hela dan fan :?
Måste ha missat om de fanns flera... + Gallardon gick sönder där, släppte ut all olja på rakan haha...

Snajda ihop ett band till...

... slit och min slitdykare som jag verkligen
gillar! Uppdraget att fixa en vridning fortsätter. Funderar
på att dra till en guldsmed och tillverka en slät ring.
A5CF760C-B433-468F-A805-647234740D5F-436-0000003DB0C9FEB8.jpg

Har ni några tips så är ni välkomna med
hur man fixar en vridning!!

Trevlig dag!

/ John R

[/quote]Fanns en vit Porsche med SOS på rutan men den stod still hela dan fan :?
Måste ha missat om de fanns flera... + Gallardon gick sönder där, släppte ut all olja på rakan haha...[/quote]

Vilken Gallardo var det? Säg att det var en ny svart med vinge och italienska färgerna i en tunn rand fram till bak (en annan polare)! :lol:

Re: Snajda ihop ett band till...

John R skrev:
... slit och min slitdykare som jag verkligen
gillar! Uppdraget att fixa en vridning fortsätter. Funderar
på att dra till en guldsmed och tillverka en slät ring.
A5CF760C-B433-468F-A805-647234740D5F-436-0000003DB0C9FEB8.jpg

Har ni några tips så är ni välkomna med
hur man fixar en vridning!!

Trevlig dag!

/ John R

Du John, vad säger du om att svarva till en slät ring i koppar? Tanken har snurrat ett tag men jag vet innerst inne att jag aldrig kommer ta mig för det, men du är ju betydligt mer konstruktiv! Tror det skulle se grymt ut på den och låter du den dessutom ärja lite, så kommer den matcha index! :D

den här idag... ny från förra veckan...eller ny och ny, från 71,
måste ta lite bättre bilder någon dag (när nu det skall hinnas med)
grym proveniens på denna...

6E8DBD3B-1F97-4DF4-AA6E-3F08A8C49F06-16346-00000D9FCFB56522.jpg

Denke skrev:
JesperO skrev:
Spencer66 skrev:
Proviniens är enorm på den klockan, på detta forum kan det knappast bli tyngre!

Jag vet, tyngden verkligen känns kring handleden. En sann ära att förvalta denna klimp...

Berätta mer!

Det är Spencers gamla 1675 som jag lagt vantarna på... en 71:a i så grymt skick att man är lite skitnödig när man bär den... på oyster och inte någon lallig jubilee, härlig pepsi ring, inte rosachokad som vissa andra... och utan en massa lull-lull som pappar, cert, egensnickrade skolådor etc... ;) ;)
precis som det skall vara

Fanns en vit Porsche med SOS på rutan men den stod still hela dan fan :?
Måste ha missat om de fanns flera... + Gallardon gick sönder där, släppte ut all olja på rakan haha...[/quote]

Vilken Gallardo var det? Säg att det var en ny svart med vinge och italienska färgerna i en tunn rand fram till bak (en annan polare)! :lol:[/quote]

Den vanliga med 500hk dvs ingen vinge eller italienska färger :D släppte ut oljan efter nån repa bara om jag ej minns fel.. Och polarn sprängde ena bakdäcken på sin E55a så vi fick ta en liten tur till stockholm för och hämta nytt hahah :mrgreen:

Tillbaka
Topp