Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Redo för alla sorters kamp här också. Har känslan av att det blir minst en vinst ikväll.Väntar på ännu en derbyvinst!!
![]()
Dagens klocka fick ett brev...
![]()
Många av er minns nog det rödaktiga bandet jag hade på min DD förra sommaren.
![]()
Nu har jag hittat en säljare...
![]()
Så frågan är nu: Vilket skall jag montera först.
![]()
Tråkigt när sånt händer, finns verkstäder som kan svetsa aluminium.Vet inte ifall man skall skratta eller gråta, SUCK! Denna jäveln fick jag i handen när jag skulle cabba ner... Handtaget är för att öppna och låsa suffletten, så det blir att jaga ett nytt eller ett begagnat.
![]()
![]()
Fick hjälp av wadbro att montera länken. Tack!Klockan åkte dit i delar, så det var en på var när jag åkte vidare. Ett trevligt prat med Peter blev det också.
![]()
Lite suddigt, taget av 6 åriga dottern.
FY fan vad fin den där ärIdag försöker vi ta död på viruset som ockuperat oss med Grön currypasta.. Obscena mängder grön currypasta!!!
Virren igår gjorde inte susen så nu försöker vi äta bort flunsan! Å vin! Massor av vin!! Inte för att det hjälper immunförsvaret men det blir roligare att vara sjuk...
Asiatisk mat kräfva en Asiatisk klocka!! This one is for you yonsson !!
![]()
1 röst på blått, väntar till 19:00 innan jag summerar.Riktigt bra där! Tror blå kan bli riktigt snyggt![]()
Redo för alla sorters kamp här också. Har känslan av att det blir minst en vinst ikväll.![]()
Bra serie!Läser sista sidorna ute i solen
![]()
Äntligen!![]()
![]()
Man får väl dubbelposta när man har en ny klocka?Tudor 79090 från 1989. Gillar den skarpt.
Bra serie!