• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

image.jpg
image.jpg

Man får väl dubbelposta när man har en ny klocka? :) Tudor 79090 från 1989. Gillar den skarpt.
Den är ju tokpolerad! ;)

Skämt å sido, knivskarp ju! Stort grattis till ett riktigt bra val!

Hur klarade man sig utan? ;)

Säg det! Kollade tjejens datejust som jag trodde hade ett kommande servicebehov eftersom den är ganska trög i uppdraget men gissa om jag häpnade när den går stabilt +2-3s med amplitud på nära 300 och beat error på 0.0.

Så den där prylen betalar snabbt av sig :) (ca 2000 på ebay med frakt från England om nån undrar).

Säg det! Kollade tjejens datejust som jag trodde hade ett kommande servicebehov eftersom den är ganska trög i uppdraget men gissa om jag häpnade när den går stabilt +2-3s med amplitud på nära 300 och beat error på 0.0.

Så den där prylen betalar snabbt av sig :) (ca 2000 på ebay med frakt från England om nån undrar).
Amplituden är beroende av lift angle så se till att du vet den, är den inte 52 som är default kan det bli missvisande. Dock stämmer det på Rolex herrurverk.

Tillbaka
Topp