Den är ju tokpolerad!![]()
![]()
Man får väl dubbelposta när man har en ny klocka?Tudor 79090 från 1989. Gillar den skarpt.
Skämt å sido, knivskarp ju! Stort grattis till ett riktigt bra val!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är ju tokpolerad!![]()
![]()
Man får väl dubbelposta när man har en ny klocka?Tudor 79090 från 1989. Gillar den skarpt.
Tack! Nypolerad och nyservad, mycket nöjd.Den är ju tokpolerad!
Skämt å sido, knivskarp ju! Stort grattis till ett riktigt bra val!
7 minuter kvar.1 röst på blått, väntar till 19:00 innan jag summerar.
Tack för ert oväntat stora engagemang ( @16610 )1 röst på blått, väntar till 19:00 innan jag summerar.
Tack för ert oväntat stora engagemang ( @16610 )
Själv hade jag tänkt börja med gult så det blev en Tore Skogman. Underbart är kort men den här sitter på resten av kvällen.
![]()
Tack för ert oväntat stora engagemang ( @16610 )
Själv hade jag tänkt börja med gult så det blev en Tore Skogman. Underbart är kort men den här sitter på resten av kvällen.
![]()
Hur klarade man sig utan?Testar nya leksaken. Ingen servicehistorik och lär bli så ett tag till
![]()
Vi låtsas att vi har semester!![]()
Ser gott utHur klarade man sig utan?![]()
Slå till! känns som ett hyfsat pris på en oumbärlig del.Sitter framför datorn och jagar ett nytt handtag till min Great White Death! Har hittat några exemplar på eBay faktiskt!
![]()
![]()
Gärna bild/bilder! Derby ju!Friends och bengaler
Hur klarade man sig utan?![]()
Amplituden är beroende av lift angle så se till att du vet den, är den inte 52 som är default kan det bli missvisande. Dock stämmer det på Rolex herrurverk.Säg det! Kollade tjejens datejust som jag trodde hade ett kommande servicebehov eftersom den är ganska trög i uppdraget men gissa om jag häpnade när den går stabilt +2-3s med amplitud på nära 300 och beat error på 0.0.
Så den där prylen betalar snabbt av sig(ca 2000 på ebay med frakt från England om nån undrar).
Ja sådana här kvällar kan man sakna stan, fast själv så sitter man inte sjön direkt eller bara lite
Slå till! känns som ett hyfsat pris på en oumbärlig del.![]()
Färjestad?Njuter över sänkta hifdifare i blå pyjamas. Det finns ingenting som slår den här känslan. ALLA VET JU VILKA SOM ÄR DERBYKUNGAR HÄR I STAN!!!
![]()