Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köp en själv vetja. Fast större!Funderar om dom behöver en matros?
Vet du jag tror inte det finns! Det är en monster yacht, men liknar typ en snygg StenaLine färja/fartygKöp en själv vetja. Fast större!
Då får du helt enkelt beställa en enligt dina egna önskemål: http://www.superyachts.com/directory/yacht-builders.htmVet du jag tror inte det finns! Det är en monster yacht, men liknar typ en snygg StenaLine färja/fartyg
Fan vad fint, grattis!Wolf of Wall Street, Amarone och nya dinkan...
Den där bilden skulle platsa i National Geographic!
Jo då det finns, men den där är äckligt galet stor! Legat i Stockholm och vilat på servicerutt nån gång, alla matroser hade Kalle Anka-hattar!Vet du jag tror inte det finns! Det är en monster yacht, men liknar typ en snygg StenaLine färja/fartyg
Där är stil på den där RicVin.Äh!! Inge mer kaffe! Självklart matchar man drinken med dinkan!!
Skål på er
Grattis!Äntligen! Den här har jag längtat efter.
Världsklass!!!Sitter fortfarande som en smäck, bara bytt till något bekvämare .
Lätt en vinnare! Klockans nya kläder var ju också en riktig höjdare!Har besökt Den stora Trädgårdsfesten på Sofiero. Det här bidraget vann min röst.
Den här hade nog vunnit din röst @MariaE
Här är vad vi kom hem med.
Hustrun handlar, jag betalar. Tänkte föreslå tvärtom när det blir dags för en pilsner på stan.
Jag har dessvärre liten koll på vilken ref detta ärJo då det finns, men den där är äckligt galet stor! Legat i Stockholm och vilat på servicerutt nån gång, alla matroser hade Kalle Anka-hattar!
Vi får väl se, har fyra till salu. Först till kvarn som gäller.Klockans nya kläder var ju också en riktig höjdare!