Det var easy...Ah iof sant. Vet inte vad stollarna håller på med... Klickade mig in på sidan och vips så hade jag biljetter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det var easy...Ah iof sant. Vet inte vad stollarna håller på med... Klickade mig in på sidan och vips så hade jag biljetter
Du fick också biljetter?Det var easy...
Givet. Och nu får folk upp att skiten är slutsåld.Du fick också biljetter?
Givet. Och nu får folk upp att skiten är slutsåld.
.... Och så stå utanför stadion på dagen D och demonstrativt käka upp biljetterna medans biljettlösa trånande förhoppningsfulla individer står och gapar vid åsynenUnderbart, fan skulle köpt ett par till
Jag är inne igen, och kan köpa.Underbart, fan skulle köpt ett par till
Schysst band till TerranFin höstdag med nya Aqua Terran.
Tala med @Mattias Hedlin han verkar behöva biljett !Jag är inne igen, och kan köpa.
Hehe, kolla expressenTala med @Mattias Hedlin han verkar behöva biljett !
Läser inte dagstidningar men jag anar vad du menarHehe, kolla expressen
Slutsålt när jag försöker. Fan då, glädjen att se den stereotypiska "håkantjejen" tråna efter biljetter hade vart pricelessJag är inne igen, och kan köpa.
Vilken ref är det? Galet snygg.Skönt med helg - Trevlig helg folks!
Ekar det här inne?
Nä fy, vad gör du där? Så himla deprimerande ställe
Hittade funktionen i en redigeringsfunktion i telefonen (experiment z3) My life is a comicBall bild!!! App?
Kaffenörd eller är du allergisk mot bryggare?[/QUOTE skrev:Nej. Nej. Bara på ständig jakt efter det perfekta kaffet. Tips mottages tacksamt.
@JLW , det blev lite tokigt när jag klippte i citatet, men det var svar på din fråga...
haha tack för ett gott skrattÄr inne på Hemköp och får mig ett litet garv! Snubben har tagit med sig förvaringsgrejen till kundkorgen/kundkorgarna ! Kanske tyckte att korgen rullade dåligt så den behövde stödhjul.
Gratulerar, eller inte. Ska med till Ullared idag, inte för att handla dock. Det är dags för 50-årskalas och en morgondag på soffan.VI HAR BLUVIT LURADE!
Dom sa "rolig roadtrip"
Dom ljög.
Jag lider mig migsjälv och speedyn.Gratulerar, eller inte. Ska med till Ullared idag, inte för att handla dock. Det är dags för 50-årskalas och en morgondag på soffan.
Men det kräver sin outfit och jag har vart och köpt skjorta som matchar mín explorer.