Magisk fotboll, även om alla mina kavajer är italienska känns det bra att köra Glashütte inatt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Här har du lite mysig musik till nattens arbetspass! Spelas alltid på högsta volym på repeat hemma hos @slimjim!
Håller den röda fanan högt! Salut!
Jisses vilken musik Näe någon sådan musik lär aldrig spelas hos mig!Här har du lite mysig musik till nattens arbetspass! Spelas alltid på högsta volym på repeat hemma hos @slimjim!
Nu ska vi se om sovjeten är proletär eller arbetsskygg politruck...
Mkt snyggt med blekt insertÅker snabbtåg, så idag var valet enkelt
Du är ingen owg! Du ska ha stoooor samlingKollar barnprogram och funderar på hur mitt owg projekt kunde sluta med 4 klockor...
Hur är det möjligt?...Tror bestämt att jag börjar tröttna på den här
Det kan man fråga sig men det brukar gå över, tidigare har jag sålt för att köpa en ny en månad senare så det ska jag fösöka undvikaHur är det möjligt?...