Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jokkmokkswe skrev:Var förbi en sväng efter jobbet till Huddinge och ni undrar säkerligen vad man frivilligt tar sig till Huddinge för, om inte årets höjdpunkt där, pratar nämligen Jokmokksdagarna ( http://www.huddinge.se/sv/Uppleva-och-g ... okksdagar/ ) helg tips för den som vill köpa lite gahkku (samisk mjukkaka) torkat renkött, röding, renkorv eller pröva på lite delikatesser från Jokkmokks korv, Originalet (rött skinn) är favoriten, den basturökta (mörkt skinn) har jag lite svårare för. Sålde mängder av den till turister på gamla butiken där jag jobbade (dvs uppe i Jokkmokk)
Och där inköptes Hjortronsylt, samt den underbara Skabram osten, gjord i vildmarken utanför Jokkmokk på mjölk från fjällkor som går på lösdrift året runt. Osten tillverkas på ren och opastöriserad mjölk vilket ger osten en distinkt smak.
Helgen är räddad !
![]()
Kan inte bestämma mig, är det mobbing, avundsjuka eller både och..?masterkiller skrev:JakobZ skrev:Ricrob skrev:Rejält inbäddad idag!
![]()
Har du inte bytt bort den än? :mrgreen:
På måndag ligger den på K&S, tro mig...![]()
Den där har jag faktiskt nosat på och pratat med förre ägaren om , tror jag iaf? Den är ball, grattis!Ekmikael skrev:Flippade min PO XL idag. Det blev en Panerai PAM088 istället.
![]()
Preklin skrev:GMT fredag, hej på er.
![]()
Ricrob skrev:Den där har jag faktiskt nosat på och pratat med förre ägaren om , tror jag iaf? Den är ball, grattis!Ekmikael skrev:Flippade min PO XL idag. Det blev en Panerai PAM088 istället.
![]()
Ricrob skrev:Den där har jag faktiskt nosat på och pratat med förre ägaren om , tror jag iaf? Den är ball, grattis!Ekmikael skrev:Flippade min PO XL idag. Det blev en Panerai PAM088 istället.
![]()
GMT på jubilee, grymt!Preklin skrev:GMT fredag, hej på er.
![]()
Gavve skrev:Jokkmokkswe skrev:Fasen hade du den där på dig igår? Missade jag helt. Aldrig provat en 39 mm. Min 42 mm ligger ju ute på K&S mycket pga storleken
Denke skrev:En spontan affär på södermalms mer hårdföra bakgator. Och en efterföljande spontan GTG med jakob.dala kan bara sluta på ett sätt, generalknas:
Mycket trevligt, jag ska njuta av dagens byte i morgon!jakob.dala skrev:Hade lunchdate med Ariste och det slutade med att denna udda sak följde med hem. Trevligt blev det ; )
Shit va snygg den där är!Jostein skrev:
Ricrob skrev:Sitter som en smäck!
Ikväll ska jag äckla ett par kompisar som inte är klocknördar (än) men som diggar Omega och i morgon ska det bli kul att höra Desmond än en gång säga att Speedmaster inte är en snygg klocka, när han får klämma på denna!
Rolex skrev:Same ol![]()
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ricrob skrev:Sitter som en smäck!
Ikväll ska jag äckla ett par kompisar som inte är klocknördar (än) men som diggar Omega och i morgon ska det bli kul att höra Desmond än en gång säga att Speedmaster inte är en snygg klocka, när han får klämma på denna!