JakobZ skrev:Rolex skrev:Same ol![]()
Sent from my iPhone using Tapatalk
Så enkelt men ändå så otroligt snyggt. Du fick till det bra med ljuset också!
Tack för det Jakob
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
JakobZ skrev:Rolex skrev:Same ol![]()
Så enkelt men ändå så otroligt snyggt. Du fick till det bra med ljuset också!
Eric Jajjamensan P skrev:He, he, he
Våga eller dö...
![]()
Sitter och glor på den i väntan på att den ska veckla ut sig.. Som en Transformer liksom.. Jag gillar'n!Eric Jajjamensan P skrev:He, he, he
Våga eller dö...
![]()
Charles_ skrev:Samma klocka:
![]()
Ska göra en ordentlig recension snart. Återkommer!John R skrev:Charles_ skrev:Samma klocka:
![]()
Vad är det där för klocka? Berätta gärna mer!
/ John R
Charles_ skrev:Ska göra en ordentlig recension snart. Återkommer!John R skrev:Charles_ skrev:Samma klocka:
![]()
Vad är det där för klocka? Berätta gärna mer!
/ John R![]()
Haha, inte min bil tyvärr... Ska ladda upp en egen bild på klockan strax. Måste ut i solen förstJakobZ skrev:Skit i klockan!! BERÄTTA MER OM BILEN! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Tack! Den är otroligt välbyggd. Jag har bägge modellerna hemma och kommer att lägga upp lite bättre bilder så småningom!Jockinho skrev:Kul, den är häftig! Såg en på tz uk också, udda och kul![]()
Charles_ skrev:Haha, inte min bil tyvärr... Ska ladda upp en egen bild på klockan strax. Måste ut i solen förstJakobZ skrev:Skit i klockan!! BERÄTTA MER OM BILEN! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Men du ser väl att det är en 911 Turbo S?![]()
Charles_ skrev:Haha, inte min bil tyvärr... Ska ladda upp en egen bild på klockan strax. Måste ut i solen förstJakobZ skrev:Skit i klockan!! BERÄTTA MER OM BILEN! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Men du ser väl att det är en 911 Turbo S?![]()
Charles_ skrev:Samma klocka:
![]()
hans skrev:Sub i ett regnigt GBG.
![]()
JakobZ skrev:hans skrev:Sub i ett regnigt GBG.
![]()
Bra med 300m då :mrgreen:
Klockan är superb, men är "samma som Ralf" något att skryta med??Undersköterskan skrev:Kör samma som Ralf idag...![]()
![]()
...fast på Bond-NATO istället. Dynamic Chrono med Omega caliber 1138, tillverkad år 1999.
![]()