Spencer66 skrev:Trodde du aldrig va![]()
Vart är världen på väg....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Spencer66 skrev:Trodde du aldrig va![]()
Hehe, och jag som inte ens tagit mig tid att införskaffa ett sådant :lol: Men jag är iof en armbandslänk-killeRossi skrev:Jag vill se M300 på ett svart Zulu. Tror det skulle se lite trevligt ut.
Spencer66 skrev:Kan tänka mig detden var till salu här förra veckan!
jakob.dala skrev:![]()
Nu är den hemma efter snabb mellanlandning på hägerstensåsen ; )
På KS officiella Nato.
Ja, riktigt fin!!Denke skrev:jakob.dala skrev:![]()
Nu är den hemma efter snabb mellanlandning på hägerstensåsen ; )
På KS officiella Nato.
Snygg! :mrgreen:
David skrev:En liten guldkant i hösteländet idag.
![]()
masterkiller skrev:Charles_ skrev:Samma klocka:
![]()
Coolt, vad är det för dinka?????
Tog reda på detr själv, SEVENFRIDAY
SiljeWatches skrev:Spencer66 skrev:Kan tänka mig detden var till salu här förra veckan!
Var den till salu? Är den redan såld?
Rolex skrev:Stilig!
Pleximannen skrev:
Snyggt med linnetavlor, klart underskattade och underrepresenterade...men oj vad jobbigt att göra rena.EmilL skrev:Gör ett första försök att ladda upp en bild. Kanske skulle man skaffa sig en riktig kamera? Linen-dial är klart underskattat, men satans svårt att fånga på bild!
Ett bra köp, Spencer...mycket bra....Spencer66 skrev:SiljeWatches skrev:Spencer66 skrev:Kan tänka mig detden var till salu här förra veckan!
I torsdags var den ute till försäljning och jag knep den.
Grattis till cool dinka Spence MEN din status som Rolex-propaganda-minister sjönk just en smula.. :lol:Spencer66 skrev:SiljeWatches skrev:Spencer66 skrev:Kan tänka mig detden var till salu här förra veckan!
I torsdags var den ute till försäljning och jag knep den.
Ricrob skrev:Grattis till cool dinka Spence MEN din status som Rolex-propaganda-minister sjönk just en smula.. :lol:Spencer66 skrev:I torsdags var den ute till försäljning och jag knep den.
Skälv kör jag "same o'l, same o'l".. En keeper månne?
Ricrob skrev:Skälv kör jag "same o'l, same o'l".. En keeper månne?
EmilL skrev:Gör ett första försök att ladda upp en bild. Kanske skulle man skaffa sig en riktig kamera? Linen-dial är klart underskattat, men satans svårt att fånga på bild!
Ricrob skrev:Grattis till cool dinka Spence MEN din status som Rolex-propaganda-minister sjönk just en smula.. :lol:
Skälv kör jag "same o'l, same o'l".. En keeper månne?