A.J.
Silver
Var lättare att få på den än av den. Fick skruva av länken![]()
Hahaha! Du skulle ha låtit henne behållit den... bara att slänga på en läderrem så hade hon haft ett fett koppel ju
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var lättare att få på den än av den. Fick skruva av länken![]()
Om han kunnat bära upp en INOX som du kanske han hade haft chans på stjärnvinst, du borde berättat detta för honom.![]()
Har kastat bollar på Liseberg och glatts åt att grodorna är utbytta mot något annat.
Lite skadeglad var jag också när jag såg minen på pappan (det var alltså inte mitt barns pappa) som stod jämte och efter att kastat klart (och fått 150 poäng mindre än jag) frågade "och vad får jag för stort då?" och fick svaret "nä det blev ingen stjärnvinst för dig. Du får den här lilla pingvinen."
Hon var rätt missnöjd överlag, hahaHahaha! Du skulle ha låtit henne behållit den... bara att slänga på en läderrem så hade hon haft ett fett koppel ju![]()
Åhhh neg... kokosbollarHåller på att göra Affes, Chikladbollar!
Hemligheten är att ha denna jorgubbsmüsli istället för vanliga havregryn!
![]()
Sen är det precis som vanligt!
![]()
![]()
![]()
![]()
Aa, men wristshot är ju viktigare...Edit: Körigt med wristshots så jag nästan missade det viktigaste; kulprovet! Kunde gått illa..
Edit 2: blev visst en kommentar istället för redigering....
Hon var rätt missnöjd överlag, haha![]()
Njuter av dagens inköp i soffan. Älskar julklappar till mig själv!
![]()
Stort grattis! Har haft en likadan och det är en true Classic. Ha de gött!Njuter av dagens inköp i soffan. Älskar julklappar till mig själv!
![]()
Gold diggerFör billigt..? Hon kanske vill ha lite bling på vettu![]()
Tack! Hoppas den stannar och att flipparsjukan inte tar tag i den. Fint ex, en 2500d i mint condition.Stort grattis! Har haft en likadan och det är en true Classic. Ha de gött!
Jag stoppade den faktiskt i fickan när jag kastade för att inte hamna i obalans. Men jag tror faktiskt att jag var lite manligare än vad han var. Han kände det nog så i alla fall och jag ville ogärna ta den känslan ifrån honom.Om han kunnat bära upp en INOX som du kanske han hade haft chans på stjärnvinst, du borde berättat detta för honom.![]()
Du e snäll...Jag stoppade den faktiskt i fickan när jag kastade för att inte hamna i obalans. Men jag tror faktiskt att jag var lite manligare än vad han var. Han kände det nog så i alla fall och jag ville ogärna ta den känslan ifrån honom.
Men vad gör du???? !!!Håller på att göra Affes supermumsiga, Chokladbollar!
![]()
![]()
Bajs.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PO är en underbar klocka som alla borde prova. GRATTIS!Njuter av dagens inköp i soffan. Älskar julklappar till mig själv!
![]()
Men vad gör du???? !!!
Skall ju vara cocosflingor.
Att du ens bryr dig om att rulla bollar. Jag brukar sleva i mig röran direkt ur burken, efter att ha gömt mig någonstans för att slippa dela med mig.Håller på att göra Affes supermumsiga, Chokladbollar!
![]()
![]()
Bajs.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()