Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hoppas vi snackar om samma bollar.Det kan man också ha min vän, men pärlsocker är mycket godare tycker jag personligen. Fast nästa gång du är här och hälsar på så lovar jag att jag ska ha cocos på bollarna...!
Hoppas vi snackar om samma bollar.![]()
![]()
Tänkte annars att Los Tantos kunde få avgöra.Hehe...det gör vi...![]()
Att du ens bryr dig om att rulla bollar. Jag brukar sleva i mig röran direkt ur burken, efter att ha gömt mig någonstans för att slippa dela med mig.
Ja. Choklad är helt klart guds gåva till kvinnorna.Haha...det är därför jag gör det och inte Los Tantos, ni är lika dana alla kvinnor när det kommer till choklad!
Huvva, tänker bara på farmor när jag hör Los Tantos. Hon var en riktig tant! Men hon gjorde goda chokladbollar. Och sockerkaka.Ja. Choklad är helt klart guds gåva till kvinnorna.
Helt OT tycker jag det är vansinnigt roligt att du kallar din kvinna för Los Tantos. Det enda jag minns av skolspanskan är att Los är plural (undrar om det inte var maskulint plural dessutom till och med) och när du skriver sådär låter det som om du hade ett helt harem. Och hade det varit så hade du sannerligen varit värd det.(Men då hade du behövt göra fler chokladbollar)
Haha du kunde inte ha mer rätt. Redan kommit på 3 saker till jag måste löpa runt och köpa imorron. Ska bli skönt när julen är över så man får lite vila.Det är bara som man tror...
Mycket vackert ur! Du är inte en Scharnke med ursprung i f-broa?