Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
är det gummi som det går att bada med eller fakeJa,hade det även på min tidigare PO 2500XL
Vad smurfar du egentligen smurf ? Försmurfat också... nu måste jag ju också smurfa smurf bara för det...SMURFAR framför TVn och kollar in semifainal match 5 mellan HV71 vs Malmö! Det är vinna eller försvinna idag för MIF!
![]()
![]()
En av de få flipp jag verkligen ångrar, mkt trevlig klockaBytt till kvällsklockan, lite av återfunnen kärlek, eller rättare sagt, gammal kärlek rostar aldrig.
![]()
Grillar![]()
![]()
Haha ja vad är odsen på det?Haha samma syssla och upp med bild exakt samtidigt![]()
Och nu laddar jag upp batteriet till min sommarbil! Är ju snart dags att ställa på den igen!
Det ska va gött och leva, annars kan det kvätta!
![]()
Oj, alla föräldrars mardröm! Verkligen tråkigt att se, hoppas att ni har det bra nu.Det blev ett besök vid dotterns grav, nya blommor planterade![]()
Soffhäng
![]()