Internationell GT- dagen. Skål
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
lagom steek
tack, jo nu har det passerat 14 år men det känns ändå som om det var igår, men minnesbilderna får man lära sig att leva medOj, alla föräldrars mardröm! Verkligen tråkigt att se, hoppas att ni har det bra nu.
Vad smurfar du egentligen smurf ? Försmurfat också... nu måste jag ju också smurfa smurf bara för det...
![]()
Blir roadtrip i år igen?![]()
Har du länk till den?Bytt till kvällsklockan, lite av återfunnen kärlek, eller rättare sagt, gammal kärlek rostar aldrig.
![]()
Avplastat?Soffhäng
![]()
Yes, gjorde det igårAvplastat?![]()
Hm...har inte bestämt mig ännu, men om det blir något, så blir det norr över denna gången!
Har du länk till den?
Vad är utgångspunkten?så man vet vad som är "norr" över
![]()
Jo det har han, har för mig skillnaden i nypris var 20k mellan läder o länk.Nej...men jag skulle inte tacka nej till än, tyvärr är dom ganska dyra har jag för mig! Har inte @laketwig en till sin IWC?!
Ibland får man en söndagsöl eller två. Skål!![]()
Haha den missade jag totaltPostar kuvert till vinnarna i G-shocktävlingen
![]()
En av de få flipp jag verkligen ångrar, mkt trevlig klocka![]()
Haha den missade jag totalt![]()
Jaja sånt är livetSkrev faktiskt om den även i Molle & Yonssons Baseltråd![]()
Jaja sånt är livet
Vad var uppgiften för att vinna ett par handskar då ?
Aha ja det hade jag inte kunnat ändå, äger ingen G-shock ännu !Posta G-Shockbild med japantema
https://klocksnack.se/threads/officiella-g-shocktråden.24037/page-59#post-1811037
Nej...men jag skulle inte tacka nej till än, tyvärr är dom ganska dyra har jag för mig! Har inte @laketwig en till sin IWC?!
Jo det har han, har för mig skillnaden i nypris var 20k mellan läder o länk.