• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Internationell GT- dagen. Skål
IMG_7132.JPG

12 år och äldst i stallet! Det var säkert 6-7 år sedan jag hade den på mig ö.h.t. och idag fick den bekänna färg! Inte helt exakt i höjdmetrarna men det får vara så. En bra tur upp och en ännu bättre resa ner :) Lyckades till och med matcha skidorna!

Bilagor

• IMG_20170409_144527.jpg
    IMG_20170409_144527.jpg
    78.9 KB · Visningar: 34
Nej...men jag skulle inte tacka nej till än, tyvärr är dom ganska dyra har jag för mig :shifty:! Har inte @laketwig en till sin IWC?!

Jo det har han, har för mig skillnaden i nypris var 20k mellan läder o länk.

Visst har jag det, länkofil som man är. Hade den även till min Spitfire. På klocka brukar det skilja ca 8-10k mellan läder och länk. Att däremot köpa länken separat senare kostar huggorm. Hört allt mellan 14 och 18k ... :banghead:
Edit: Jag tycker Affes klocka gör sig riktigt bra på läder. Skulle inte ha ett dugg emot att ha den i samlingen ... :happyhappy:

IWC M 2017-04-09 (länk).jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp