Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäkligt bra klocka när det varmare vädret kommer![]()
Tur klockan var tung i alla fall.
Gött, den verkar ha ett bra hemDenna kommer inte att flippas i första taget törs jag lova!
Astrosmurf är min favorit, köpte den förra året av min brorson och brorsdotter för 400:-Haha...SMURF, vad SMURFAR du hade, har ett gäng någonstans jag också...
Käkar du också knivar ? Vi borde starta en föreningTre Schweizare har sammankomst. Jag fick inte vara med. Men strax sätter jag tänderna i en av dem som straff.![]()
Käkar du också knivar ? Vi borde starta en förening![]()
Jag har också en kniv som min pappa gjortKäkar och käkar, jag har fler knivar än jag har fingrar. Vill inte kalla mig samlare heller, men jag tycker det är kul med både vackra och funktionella knivar. Eftersom jag jagar och även har en militär bakgrund så samlar man på sig några. Men min far gjorde också knivar till mig och mina bröder.