Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Frun sorterar smycken, vi hittade dessa i en liten ask!
Efter min mamma, en av hennes kollegor har gjort dem. Hon är utbildad bokbindare!![]()
![]()
Jag vet att det inte hände nu, men det får ni ta!
Bra val! Både klocka och öl.
Dags att gå hem nu Karl Bertil!Ett väl utfört arbete ger en inre tillfredsställelse och är den grund uppå var samhället vilar.....
![]()
fin krämig patina på lumenBytt till en något luftigare klocka så här mot kvällskvisten!
![]()
Skindiver...Undrar om den passar på skinn
![]()
Sjukt seriöstEn välförtjänt drink efter att ha bytt o-ringar i slangvindan och ett antal kopplingar. Skönt när allt är tätt.
![]()
Stabilt!...Kör en @laketwig men med GT. Tur att man börjar bli stadig på handen. OBS! Ett vanligt highballglas men det ser rätt roligt ut.
![]()
![]()
![]()
OtroligtInte troligt!
Har dock kört under havets botten ett antal gånger i Norge!
Massor av tunnlar, GPS-signalen bibehålls i de nya tunnlarna. Gissa om våran förvåning när GPSen säger "Ta tredje avfarten i rondellen om 500 m, när man vet att det är 1300m kvar av tunneln... Mycket riktigt, en rondell 45 meter under havsytan, mitt i tunneln!![]()
fin krämig patina på lumen
Ekebydumper kallades de i delar av kommunen där jag växte upp. (Inte i min del av kommunen.) Snygg var den i alla fall.Står och beundrar min nya skottkärra, fan så fin den blev!
![]()
Tror hon gick utbildning i Leksand! Hon har gjort fantastiska böcker. Ska se om jag kan hitta en länk till hennes övriga produktion!Coola...krävs nog lite tålamod för att få ihop dessa!
Dinkan som blänke?Får gädda.![]()
Vad är det för cool strap du har på? Passar bra!Götte- påsen, cigarr i det fina vädret![]()
med den där klockan måste det vara kul att studeraSitter och studerar alltid lika kul
![]()