Dinkan som blänke?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dinkan som blänke?
Haha, precis så
Aj!Gissa vem som var lite obetänksam (onykter) och försökte flytta termometern utan grillvante när grisklompen skulle vändas?
![]()
Samui?Kollar utsikten från bungalowen.
![]()
![]()
Tack!
Så jäkla grann att jag vill köpa en själv men då 36mm.Hänger på altanen.![]()
Instämmer, den är riktigt bra. Storleken har ingen betydelse...Så jäkla grann att jag vill köpa en själv men då 36mm.![]()
Din nya?![]()
Full rulle
vad blir det för rulle då ?Klämmer en bira och ska kolla en rulle![]()
![]()
Lite kul att Ekeby som den kallas ligger i Bjuvs kommun medans rullebörarna tillverkas i Höör.Ekebydumper kallades de i delar av kommunen där jag växte upp. (Inte i min del av kommunen.) Snygg var den i alla fall.
Haha, precis så![]()
Haha, kungligt!Det funkade.![]()
Mycket bra, golfrunda klockan 9 imorse. Nu äter jag paj.Återställare med flickvännen!
Hur mår @Raffone och @The lord idag? @Krostiffer var uppe i gryningen redan.
![]()
Blir faktiskt Trainspotting. Det har tydligen kommit ut en nr 2 nu också därav en liten uppdateringvad blir det för rulle då ?
Vill inte tänka på vilka som bjuder högst.Ska städa dotterns rum.
Kraftsamlar.
Väser olämpliga ord.
Funderar på vad man får för en sjuåring så här års.
![]()
Återkommer med battlescars...
Nä då sen tidigare bruDin nya?
Du måste lämna in deklarationenSoffan chilinötter och pepsimax och någon rulle trevlig kväll klockers![]()
Gjort på internetDu måste lämna in deklarationen![]()