Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
![]()
Beundrar min nya sko som jag ska njuta av i 8 veckor framåt.. det blir en badlös solsemester..
Förstår hur det känns. Drog själv av hälsenan i slutet av februari, men nu går jag utan kryckor och klarar av det mesta i vardagen. Håll modet uppe och kör hårt med rehaben när det blir dags
Hälsena av efter barfota fotboll med grabben ..
Vilken gris! Vad vägde den?Får gädda.![]()
ja sist jag kolla so vare detEre torsdag eller ...?
![]()
Klart det är torsdag. SkååååålEre torsdag eller ...?
![]()
flytande guldEre torsdag eller ...?
![]()
Klart det är torsdag. Skååååål
![]()
man blir lite sugen kanska ta ta sig ett glas maclan dubble caskEre torsdag eller ...?
![]()
Do it! Join The darkside we have whiskyman blir lite sugen kanska ta ta sig ett glas maclan dubble cask![]()
Juvligt. Hur många klockor tog du med dig på resan? Fler än två? Hälsa!Kollar utsikten från bungalowen.
![]()
![]()
Okej dåDo it! Join The darkside we have whisky![]()
Gissa vem som var lite obetänksam (onykter) och försökte flytta termometern utan grillvante när grisklompen skulle vändas?
![]()
Riktigt fin. Blev impad av den @brosandi hade efter gtg. Försökte tjöta på dottern en men misslyckades. Skaffar nog en till mig själv istället.