ModerniteterGjort på internet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
ModerniteterGjort på internet![]()
Moderniteter![]()
Känns inte som det är ryggen som är enlighted på bilden.Dricker whisky och förbannar min onda rygg
![]()
Inte min bild men väldigt beskrivande tyvärr
Ah, jag sökte på "back pain" och detta kom upp på Google.Känns inte som det är ryggen som är enlighted på bilden.![]()
Hur är den whiskyn?, kollat på den i taxfreen är den värd pengarna?Sambon jobbar, det innebär spelkväll på PS4'an och "leksaksklocka" på armen!Kompenserar med en virre i världsklass ;-)![]()
Vad spelas detSambon jobbar, det innebär spelkväll på PS4'an och "leksaksklocka" på armen!Kompenserar med en virre i världsklass ;-)![]()
Runt tusenlappen i taxfree och fortfarande mest whisky per krona... i MIN smak dåHur är den whiskyn?, kollat på den i taxfreen är den värd pengarna?
Spelas nytt (Horizon) och klassiskt (Kingdom Hearts)Vad spelas det
Highlander whiskySambon jobbar, det innebär spelkväll på PS4'an och "leksaksklocka" på armen!Kompenserar med en virre i världsklass ;-)![]()
Jag gillar god whiskyRunt tusenlappen i taxfree och fortfarande mest whisky per krona... i MIN smak då
Vilken typ av whisky gillar du? Den är inte rökig alls...
Smaknotis: Härligt "mjuk" alkohol av den typen som fyller gommen med värme utan att vara vass, dröjer sig kvar 20-30 sekunder med flera härliga smaknyanser som sköljer över en... Bl.a bitter choklad, malt och kryddor (som jag inte kan placera) och en mycket balanserad vaniljsötma (eller är det från sherryfat?). Avslutas med en fräschör av mynta och någon citrusfrukt så vitt jag kan kännaHur är den whiskyn?, kollat på den i taxfreen är den värd pengarna?
Ok, tack. Låter ju gott. https://klocksnack.se/threads/den-stora-whiskytråden.15056/page-32#post-1838346Smaknotis: Härligt "mjuk" alkohol av den typen som fyller gommen med värme utan att vara vass, dröjer sig kvar 20-30 sekunder med flera härliga smaknyanser som sköljer över en... Bl.a bitter choklad, malt och kryddor (som jag inte kan placera) och en mycket balanserad vaniljsötma (eller är det från sherryfat?). Avslutas med en fräschör av mynta och någon citrusfrukt så vitt jag kan känna
För mig som inte är helt såld på det jätterökiga sortimentet så tycker jag denna är helt fantastisk
Köp en 2'a för provsmakning i någon bar innan du kostar på dig en hel flaska ;-)
Det är helt okej, ville bara tipsa om den ifall du inte visste att den fanns.Haha.. Ja sorry, blev lite OT där... Ska försöka hålla mig till rätt tråd i fortsättningen![]()
Four seasons på Seychellerna.