• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Gör ett tappert försök att flytta fokus från min självömkan till verkligheten genom klockbyte...

WP_20170525_22_02_29_Pro (2).jpg

Hur är den whiskyn?, kollat på den i taxfreen är den värd pengarna?
Smaknotis: Härligt "mjuk" alkohol av den typen som fyller gommen med värme utan att vara vass, dröjer sig kvar 20-30 sekunder med flera härliga smaknyanser som sköljer över en... Bl.a bitter choklad, malt och kryddor (som jag inte kan placera) och en mycket balanserad vaniljsötma (eller är det från sherryfat?). Avslutas med en fräschör av mynta och någon citrusfrukt så vitt jag kan känna :)
För mig som inte är helt såld på det jätterökiga sortimentet så tycker jag denna är helt fantastisk :)

Köp en 2'a för provsmakning i någon bar innan du kostar på dig en hel flaska ;-)

Smaknotis: Härligt "mjuk" alkohol av den typen som fyller gommen med värme utan att vara vass, dröjer sig kvar 20-30 sekunder med flera härliga smaknyanser som sköljer över en... Bl.a bitter choklad, malt och kryddor (som jag inte kan placera) och en mycket balanserad vaniljsötma (eller är det från sherryfat?). Avslutas med en fräschör av mynta och någon citrusfrukt så vitt jag kan känna :)
För mig som inte är helt såld på det jätterökiga sortimentet så tycker jag denna är helt fantastisk :)

Köp en 2'a för provsmakning i någon bar innan du kostar på dig en hel flaska ;-)
Ok, tack. Låter ju gott. https://klocksnack.se/threads/den-stora-whiskytråden.15056/page-32#post-1838346

Tillbaka
Topp