• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

P-vakten

Patek
2-Faktor
Brister ut i leende varje gång ögonen når handleden! 14270 KLOCKREN! (Sen att man även fyller år idag är en liten parentes) Hoppas vädret ändrar sig från grått till klart! God morgon KS!
IMG_0295.JPG
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Lyfter min Reverso Tribute 1931 från det svartvita fotot från samma tidsepok, vrider upp urverket och placerar den på handleden med en respekt för de som levt och verkat före oss och önskar att vi ska göra något som kommande generationer känner ödmjuk respekt för.
IMG_2553.JPG
 

WatchIT

Panerai
Efter varit mer eller mindre OWG med Explorer 1 i 2 år så sitter den nya kärleken kvar på handleden. Trodde aldrig jag skulle svika The One på det sättet. Kan inte se mig mätt på denna Aerospace och har tyvärr upptäckt fler Breitling modeller som lockar :woot:
IMG_6234.JPG
 
Topp