Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska bara gå igenom vad de gjorde med mig sist och var jag låg osv.Håller tummarna för dig!
Tur att det är ett bra sjukhus iaf!
Kämpa mannen!
Det är bara för vovve att lära sig använda Selmas låda!När det är sånt här väder önskar man att jycken var potttränad![]()
Ursäkta, men man blir ju livrädd varje gång du vistas på sjukan!Ska bara gå igenom vad de gjorde med mig sist och var jag låg osv.
När man vill åka till Dannmark och handla öl så är det någon jävla tomte som bombhotat båten
![]()
Ja.. vi var redan på båten när de bad oss gå av! Så nära men ändå så långt bort..Så jäkla trist.
av nån outgrundlig anledning vill hunden gärna käka det som Selma har lämnat i lådan, ska tydligen va smaskensDet är bara för vovve att lära sig använda Selmas låda!
Ta sundsbussen!När man vill åka till Dannmark och handla öl så är det någon jävla tomte som bombhotat båten
![]()
Hundar är ju lite eljest!av nån outgrundlig anledning vill hunden gärna käka det som Selma har lämnat i lådan, ska tydligen va smaskens![]()
Tryckte jag hörde något om att den inte heller gick? Får helt enkelt köpa dyr-SystembolagetölTa sundsbussen!![]()
Squeeeze! Så kanske du blir torrKöra hoj i skånskt midsommarväder var ingen succé.
![]()
Helsingborgsöl på bolaget 200m bort.Tryckte jag hörde något om att den inte heller gick? Får helt enkelt köpa dyr-Systembolagetöl![]()
Färjorna går igen från 14:30 enligt HD på nätet.Tryckte jag hörde något om att den inte heller gick? Får helt enkelt köpa dyr-Systembolagetöl![]()
Amen vafan..Färjorna går igen från 14:30 enligt HD på nätet.
Kan enbart hålla med helt och fullt därHundar är ju lite eljest!
Det är därför man ska ha katt/er!![]()