Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket läcker Datejust du har där!
Hi hi...tack! Men det har jag säkert gjortHar du någonsin tagit en risig bild på den klockan?![]()
Tack! Jag är väldigt nöjd med 1675:an och skicket.Ordet är "Vacker". Otroligt fin dinka!
Grym och bra film, kvalitet!![]()
Kvällens film är utvald.![]()
Alldeles för länge. Säkert två veckorHur länge var ni ifrån varandra?
Inget ont som inte har något gott med sig!Sub på shark mesh.Dricker te och tänker på hur skönt det är med regn på semestern. Inget krav på att "ta vara" på det fina vädret.
![]()
Alla stör sig säkert inte på det, men jag tyckte inte det såg bra ut alls. Så tipset är att se den i verkligheten innan man slår till. Ska ha dig i åtanke, men kan nog ta ett tag då jag har alldeles för tomt på klockkontot just nuOkej, tack för infon! Aldrig hört om det problemet förut. Hör gärna av dig när du flippar så får vi se om jag har pengar då.![]()
Okej! Haha samma här, inte kul.Alla stör sig säkert inte på det, men jag tyckte inte det såg bra ut alls. Så tipset är att se den i verkligheten innan man slår till. Ska ha dig i åtanke, men kan nog ta ett tag då jag har alldeles för tomt på klockkontot just nu![]()