Leafvalley
Basic
Nytt armband på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Som dessutom har drickbar öl vilket inte är fallet på scandlinesTa sundsbussen!![]()
Testa svart plastsäck! Riktigt billigt på en mack nära dig!Kollar på regnet och undrar vafan man ska ha på sig för väderskydd ikväll.
![]()
Nu när du haft den där några dagar, hur tycker du att den är jämfört med 16570?Åker pendeltåg
![]()
Jag älskar den, samma profil och storleken och tyngden gör den rätt. Länken är 10 resor bättre än den gamla. Och jag har vant mig med vedträna till visare nu. Älskar nNu när du haft den där några dagar, hur tycker du att den är jämfört med 16570?
Personligen gillar jag den orangea visaren mer än den äldre! Bara att köpa en vit tavla till då och komplettera med!Jag älskar den, samma profil och storleken och tyngden gör den rätt. Länken är 10 resor bättre än den gamla. Och jag har vant mig med vedträna till visare nu. Älskar n
Det är jättesvårt att göra ingenting!![]()
Gör ingenting.
Funderar på om jag ska byta ut min SKX mot en SARB.![]()
Jo helst skulle jag ju göra det men lite svårt att få ihop cash baraNej nej nej... du ska lägga till en sarb och behålla din skx !
Tänk smart nu![]()
Jo helst skulle jag ju göra det men lite svårt att få ihop cash bara![]()
Får se hur det blir!Spara lite till då bara !
Du lär sänert vilja ha en skx igen efter du sålt den och då blir den nog svårare att hitta plus att du antagligen förlorar lite pengar på affären
Behåll - njut - spara - köp sarb !
Tänkte byta tavla i samband med service. 5100 för tavla och visare monterat och klart inkl täthetskontroll. Sen 1000 kr för bara bytet. Kan byta någon gång om året. Sommar vintertid kanske? Men ärligt talat jag älskar den.Personligen gillar jag den orangea visaren mer än den äldre! Bara att köpa en vit tavla till då och komplettera med!![]()