Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis!Nyförvärvet levererar![]()
man tackar, och grattis till dig oxå, skönt att slippa plugget kan jag tänka mig?Grattis!![]()
Tack! Det är riktigt skönt, nu blir det två månaders ledighet innan en ny del av livet börjar, gymnasiet!man tackar, och grattis till dig oxå, skönt att slippa plugget kan jag tänka mig?
Grattis!Nyförvärvet levererar![]()
stort tack, fick en skaplig rabatt pga att det var en knappt synlig repa i bezeln, men den är ju av guld och det drar ju åt sig reporGrattis!
Mycket klocka för pengarna.
Du vet gummit vi pratade om; jobbigt var ordetYpperligt!![]()
Ser att du tilldelats ämbetet som dommareMöte i bostadsrättsföreningen osv![]()
![]()
Haha ja nu ska det viftas med rött och grönt för glatta livetSer att du tilldelats ämbetet som dommare![]()
tackar, jo den är riktigt fin, var lite tveksam till guld först men just den delen växer faktisktGrattisMkt fin
Grattis till yttligare än fin klocka!Nyförvärvet levererar![]()
Ser gott ut, du får tyvärr dricka själv på denna whiskytorsdag, har inget hemma
tackar, jag har allt kollat på den, både en och två gånger, lutar åt att det kanske blir nästa köpGrattis till yttligare än fin klocka!. När blir det en LLD för dig då?
![]()