Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt!Testar nato på Expyn.
![]()
Så du vågade lägga tillit i ditt Bergeon till slut?Testar nato på Expyn.
![]()
Ingen Bratte-fan, tycker dom ser så plottriga och omständiga ut, men denna var en höjdareTT kväll!
![]()
Förjäkla trevlig den där!En sväng längs vattnet
![]()
Grattis vännen!! Vad blir det för linje nu då?Om cirka en kvart har jag gått ur 9:an.
![]()
Ingen Bratte-fan, tycker dom ser så plottriga och omständiga ut, men denna var en höjdare![]()
Grattis! Mycket trevlig, jag gillar longinesNyförvärvet levererar![]()
Mera en fråga om mind over matter...Så du vågade lägga tillit i ditt Bergeon till slut?![]()
Tack kompis! Tror det blir bygg- och anläggning sen gå vidare på bergspräng, men börjar tveka lite så vi får se om jag byter eller inte!Grattis vännen!! Vad blir det för linje nu då?
Det är nog ett bra val om du nöjer dig med några Rolexar, vill du ha Patek får du ta Byggnadsingenjör också...Tack kompis! Tror det blir bygg- och anläggning sen gå vidare på bergspräng, men börjar tveka lite så vi får se om jag byter eller inte!
Haha, jag är faktiskt väldigt sugen på att bli byggnadsingenjör! Men funderar även på något IT-baserat.Det är nog ett bra val om du nöjer dig med några Rolexar, vill du ha Patek får du ta Byggnadsingenjör också...men det är ju grattis att plugga här så kanske lila bara att ställa in dig på 2 PP
![]()
Bara 37,6 mm, antar bara urtavla exkl. bezel då? Passar din armled bra!Håller med dig, denna är mycket charmig tycker jag trots att den bara mäter 37.60 mm i diameter, tjocklek 12.90 mm och en vikt på 71.40 gr. Sitter även ett kaliber 10 verk i den.
Min mamma sa efter lumpen att "det är klart du får bo här så länge du pluggar..." ha ha. Annars hade jag nog skitit i det. Tacksam idagHaha, jag är faktiskt väldigt sugen på att bli byggnadsingenjör! Men funderar även på något IT-baserat.
Men nu när jag tänker efter så är det ju klart jag ska ha Patek.![]()
Det vet jag att jag också får!Min mamma sa efter lumpen att "det är klart du får bo här så länge du pluggar..." ha ha. Annars hade jag nog skitit i det. Tacksam idag
tackar, ja det märket är riktigt trevligtGrattis! Mycket trevlig, jag gillar longines
Då är det bara att köra... min hade lastat ut mig om jag inte gjorde detDet vet jag att jag också får!
Min första riktiga klocka var en dolcevita sen köpte jag en hydraconquest, tyvärr sålde jag dom för att finansiera en Chronolink... mycket trevliga och bra klockor.tackar, ja det märket är riktigt trevligt
ja och fantastiskt prisvärda, men de kanske börjar knalla uppåt i pris snart, jag har hört olika bud angående dettaMin första riktiga klocka var en dolce vita sen köpte jag en hydraconquest, tyvärr sålde jag dom för att finansiera en Chronolink... mycket trevliga och bra klockor.
Hydroconquest i TT är helt klart en av dom mest prisvändra klockorna just nu enligt mig iafja och fantastiskt prisvärda, men de kanske börjar knalla uppåt i pris snart, jag har hört olika bud angående detta