Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det en björn jag skymtar på golvet framför TVn?Skålar med Queen Victoria. Väldigt bra serie.![]()
Det är helt riktigt.Är det en björn jag skymtar på golvet framför TVn?![]()
Grymt! Har en vän som har en hängandes på väggen.Det är helt riktigt.
Mycket trevliga.Två helt olika ur som matchar varandra. Jag gillar dem mer och mer för varje dag, kanske för att ingen är ett spontanköp.
![]()
Den går även att hänga på väggen , men jag föredrar att ha mina horntroféer och fåglar på väggarna, fällarna får pryda golvet.Grymt! Har en vän som har en hängandes på väggen.
Men det smakade å andra sidsn skitFika på maten. Livet var lite vackrare på den tiden man använde riktiga färgämnen...
![]()
Dubbelt grattis!Har precis byggt ihop mitt livs första barnvagn. Då ska vi bara vänta två månader innan den kan användas![]()
![]()
Hur går det med vänstern?Testar! Breitling är helt klart mycket underskattade klockor!
![]()
Var det inte torkarmen? Dvs högern.Hur går det med vänstern?
Ha haa, just det @Affe hur går det?Var det inte torkarmen? Dvs högern.![]()
Man tackar så hjärtligt
Tack så mycket!
Wasabi wtfBeställer hem en jävla massa DEO STICKS! Går åt, då min lilla Los Tantos är och tjuvlånar hela tiden
!
![]()