Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jobbar på det!Trist att höra. Hoppas på en snabb lösning till din fördel.
Rolex is da shit!Kollar tidsavvikelsen på DJ41'an. Frånsett quartzarna är detta den mest exakta klockan jag stött på. Spot on efter mer än tre dygn. Bättre än Omega PO 8900 som också finns i stallet...
Ja, det blev jävligt snyggtTestar SKX på läder!
Öjaby igen?!Käkar pommes, burgaren försvann i ett nafs.
Bullfika bullfika ??Lite Padifika!!!
Super! Jag vill ha en 82a, mitt år och "the Falklands".Har nyss fått hem denna grymma!
Issued 1999, alltså är det en årsklocka för mig!
Nu blev jag nyfiken. Vad kännetecknar ett fritidsfordon? Jag tänker veteranbil, båt, kanot, cykel, bobbycar etc.Visst gör de det.
Det ska inte bedrivas försäljning i appen, bara utprovning!
Om jag jämför med de branscher jag verkat i förut, så skulle en sån här app verkligen uppskattas, då kunden vet mer om vad den vill ha.
Det kortar besöken i butik och ökar säljet, helt övertygad!
Vet flera tillverkare av fritidsfordon som lägger ner stora summor på att låta kunden "se" det tilltänkta objektet inifrån, redan hemma.