Jag kan inte ett smack om Seiko, men måste säga att den tilltalade mig. Får man fråga vad den har för referens?Påväg hem! Med en träningsvärk från helvetet så är lite jobbigt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag kan inte ett smack om Seiko, men måste säga att den tilltalade mig. Får man fråga vad den har för referens?Påväg hem! Med en träningsvärk från helvetet så är lite jobbigt.
tror att det är en skx031 TROR...Jag kan inte ett smack om Seiko, men måste säga att den tilltalade mig. Får man fråga vad den har för referens?
Inte riktigt syncat med tiden. Ingen teckning på ett tag..
Fyfan går din Rålle på Satelit?Inte riktigt syncat med tiden. Ingen teckning på ett tag..
SKX033! Härlig på 39-40mmJag kan inte ett smack om Seiko, men måste säga att den tilltalade mig. Får man fråga vad den har för referens?
Mycket snygg måste jag säga!Skx033! Härlig på 39-40mm
Nej. Nej. Nej.
Näratror att det är en skx031 TROR...
Ny?Leker med 4 smurfar...
GrattisSoftar med dagens nyförvärv
Tack gärna!Haha såg det sen.. får skylla på hungern
Ska bjuda dig sen
Snyggt jobbat! Håller tummarna inför morgondagen.Då var det löst, ny skola och nytt försök imorgon bitti!!
Bättre gummit så mkt fetareDåså...då var det klarrt å bettart då!
Blev det så jävla mycket bättre än innan ellé ?!
Innan jag bytte!