Det fick jag så gärna. "Tyvärr" var jag tvungen att köpa en till rolle...Nej det hör inte till vanligheten. Frågade du inte om du fick köpa den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det fick jag så gärna. "Tyvärr" var jag tvungen att köpa en till rolle...Nej det hör inte till vanligheten. Frågade du inte om du fick köpa den
Wat? Klippte du den?Det fick jag så gärna. "Tyvärr" var jag tvungen att köpa en till rolle...
Till listpris då så klart? Bara klippa en 126600 också dåDet fick jag så gärna. "Tyvärr" var jag tvungen att köpa en till rolle...
Japp!! Har 2 DJ jag vill bli av med, bara väljaÅhå!
Då måste jag skynda mig, ska också få göra ett långtids-EKG.
Viktigt att det blir ordentligt dokumenterat!
Nu inser man att livet kan ta en annan vändning på ett par sekunder.
Häger benet har klarat sig väl.
Riktigt otäckt!Ramlade av en stege,mitt jobb är att sitta bakom skrivbord men just idag hade jag tråkigt och gick till fabriken som vi har byggt till under semester för att hjälpa lite och så hände detta.Måste tacka ambulans personal som var på plats inom 5 minuter och sjukhus personal som tar väldigt bra hand om mig.
Det som ni inte vet är att vid ryggskada får man en katet rätt in i snoppen,det var djävligt obehagligt måste jag säga, men inser att väldigt nödvändigt ty det går inte att gå på toa och all den dropp som man får...Har inte så mycket ont pga.all morfin jag får.
Krypa på dig, PMa adress så kommer det klocklektyr på posten!
Ajajaj!! Krya på dig!!Klockan blev avtagen av ambulans personal.
Fritt fall på tre meter slutade med bruten rygg,brutet ben,brutna armbågar.Så det lär inte bli nån klocka på ett tag.
Ja, jävlar. Hoppas du blir helt återställd. Ibland är olyckan framme och då får man bara tummarna för att allt blir bra. Har som värst brutit foten, med operation och skruvar som följd.Klockan blev avtagen av ambulans personal.
Fritt fall på tre meter slutade med bruten rygg,brutet ben,brutna armbågar.Så det lär inte bli nån klocka på ett tag.
Vi kunde haft en kortis... men åker i morgon.BAJS vad det är trist att bo utanför EU ibland... Man kan inte vara med på passarounds
Nej, en kombo av att jag inte fann ngt mer intressant och att jag inte kan köpa två rollar på volley.Wat? Klippte du den?
Japp, listpris. Minus moms (som man såklart momsar in sen).Till listpris då så klart? Bara klippa en 126600 också då
Jag har nog missat totalt att du haffade nåt annat. Har vi en treat att se fram emot i fredagstråden?Vi kunde haft en kortis... men åker i morgon.
Nej, en kombo av att jag inte fann ngt mer intressant och att jag inte kan köpa två rollar på volley.
Japp, listpris. Minus moms (som man såklart momsar in sen).
Jag var inte förberedd på att det skulle finnas ngt. Man kommer billigt till Reykjavik om ngn är intresserad. Fanns många DJ41 o en gmtc.
Ringen köpt av vägpirater?Kort affärsresa i Antwerpen.
Har du sökt nytt?Har en känsla av att det blir bättre nu!
Jupp han bommar tydligen igen efter sommaren så det gäller att passa påÖjaby igen?!
Och idag hade han visst sålt så bra så han inte kan ha öppet imon... Får se om vi hinner fylla hela köptiokortet-få en gratis...Jupp han bommar tydligen igen efter sommaren så det gäller att passa på
Ja just det! Paketet...
var en passaround med Bulova Curved.
FAN nu blir man ju sugen på att köpa flera ny klockor! tråkigt att plånboken inte hänger med ha-begäret!Fönstershoppar.
Din fru förstår dig!Medans jag nattade kids bullade frugan upp lite torsdagsmys.
Ps självklart avnjuts härligheten till några avsnitt av White Collar. Ping @AdrianO Ds
AfterskiSlalomsmurf har tappat sina skidor
Sorry förstår inte hur det funkar? Vilka får prova klockan? vart kommer den ifrån?Och för er som är lite lata finns passaroundtråden här:
https://klocksnack.se/threads/paketöppning-och-passaround-tråd-bulova-curved.77777/
https://klocksnack.se/threads/passaround-bulova-curved.77508/Sorry förstår inte hur det funkar? Vilka får prova klockan? vart kommer den ifrån?
Klockan blev avtagen av ambulans personal.
Ringen köpt av mig! Haha ja man kan nästan tro att den är falsk så mycket som den glittrar.Ringen köpt av vägpirater?
Japp, du har dålig koll i din mailkorgSnyggt! Det blev en till slut!