• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Ramlade av en stege,mitt jobb är att sitta bakom skrivbord men just idag hade jag tråkigt och gick till fabriken som vi har byggt till under semester för att hjälpa lite och så hände detta.Måste tacka ambulans personal som var på plats inom 5 minuter och sjukhus personal som tar väldigt bra hand om mig.
Det som ni inte vet är att vid ryggskada får man en katet rätt in i snoppen,det var djävligt obehagligt måste jag säga, men inser att väldigt nödvändigt ty det går inte att gå på toa och all den dropp som man får...Har inte så mycket ont pga.all morfin jag får.
Riktigt otäckt!
Vi får hoppas att ryggen går att få till, annars blir det inge bra...
Hller alla tummar för dig, lyssna noga på kroppen!

Patek Philippe Nautilus 3800/1. Kan vara en årsklocka! Från första ägaren via Luxury Watches.

9AE81927-D6ED-4544-9BCD-DB512AA06691.jpg

Senast ändrad:
IMG_3631.JPG
Klockan blev avtagen av ambulans personal.
Fritt fall på tre meter slutade med bruten rygg,brutet ben,brutna armbågar.Så det lär inte bli nån klocka på ett tag.
Ja, jävlar. Hoppas du blir helt återställd. Ibland är olyckan framme och då får man bara tummarna för att allt blir bra. Har som värst brutit foten, med operation och skruvar som följd.
Som sagt, jag håller tummarna för en snabb och total återhämtning.

BAJS vad det är trist att bo utanför EU ibland... Man kan inte vara med på passarounds
Vi kunde haft en kortis... men åker i morgon.

Wat? Klippte du den?:woot:
Nej, en kombo av att jag inte fann ngt mer intressant och att jag inte kan köpa två rollar på volley.
Till listpris då så klart? Bara klippa en 126600 också då ;)
Japp, listpris. Minus moms (som man såklart momsar in sen).

Jag var inte förberedd på att det skulle finnas ngt. Man kommer billigt till Reykjavik om ngn är intresserad. Fanns många DJ41 o en gmtc.

Vi kunde haft en kortis... men åker i morgon.

Nej, en kombo av att jag inte fann ngt mer intressant och att jag inte kan köpa två rollar på volley.

Japp, listpris. Minus moms (som man såklart momsar in sen).

Jag var inte förberedd på att det skulle finnas ngt. Man kommer billigt till Reykjavik om ngn är intresserad. Fanns många DJ41 o en gmtc.
Jag har nog missat totalt att du haffade nåt annat. Har vi en treat att se fram emot i fredagstråden?:rolleyes:

Tillbaka
Topp