• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Ramlade av en stege,mitt jobb är att sitta bakom skrivbord men just idag hade jag tråkigt och gick till fabriken som vi har byggt till under semester för att hjälpa lite och så hände detta.Måste tacka ambulans personal som var på plats inom 5 minuter och sjukhus personal som tar väldigt bra hand om mig.
Det som ni inte vet är att vid ryggskada får man en katet rätt in i snoppen,det var djävligt obehagligt måste jag säga, men inser att väldigt nödvändigt ty det går inte att gå på toa och all den dropp som man får...Har inte så mycket ont pga.all morfin jag får.
Jag önskar dig verkligen snabb återhämtning och att ryggen inte tog för mycket stryk. Sköt om dig!

IMG_3631.JPG
Klockan blev avtagen av ambulans personal.
Fritt fall på tre meter slutade med bruten rygg,brutet ben,brutna armbågar.Så det lär inte bli nån klocka på ett tag.
Fyfan vad tråkigt att höra, krya på dig.

Ramlade av en stege,mitt jobb är att sitta bakom skrivbord men just idag hade jag tråkigt och gick till fabriken som vi har byggt till under semester för att hjälpa lite och så hände detta.Måste tacka ambulans personal som var på plats inom 5 minuter och sjukhus personal som tar väldigt bra hand om mig.
Det som ni inte vet är att vid ryggskada får man en katet rätt in i snoppen,det var djävligt obehagligt måste jag säga, men inser att väldigt nödvändigt ty det går inte att gå på toa och all den dropp som man får...Har inte så mycket ont pga.all morfin jag får.
Hemskt! Hoppas allt går bra!

IMG_3631.JPG
Fritt fall på tre meter slutade med bruten rygg,brutet ben,brutna armbågar.Så det lär inte bli nån klocka på ett tag.
Fyfan! Hur lyckades du med den där skråman? Ta hand om dig och din hälsa vännen! Du har bara en och gör inte du det så kommer ingen annan att göra det åt dig!
Håller verkligen tummarna för dig mannen kämpa på.

IMG_3631.JPG

Men fy satan! Nu skäms man som en hund för att man tyckte synd om sig själv efter den banala olyckan man var med om tidigare i somras som gjorde att man bryt nyckelbenet

Lider med dig min vän, och hoppas att du snart är på benen och att du kommer bli helt återställd så snart som möjligt, krya på dig nu @Mr.Chang ! Tur att KS finns då, för nu kommer vi väl få se mycket av dig den närmaste tiden ;)!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp