Det där var en riktigt läcker Carrera. Grattis!Måste varit väldigt snäll - fick nämligen en väldigt fin födelsedags present idag av min fru! Älskar henne - o älskar presenten!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det där var en riktigt läcker Carrera. Grattis!Måste varit väldigt snäll - fick nämligen en väldigt fin födelsedags present idag av min fru! Älskar henne - o älskar presenten!!
Herre jä**lar! Jag hoppas verkligen att detta går bra för dig. Tänker på dig och önskar bästa möjliga tillfrisknande!Klockan blev avtagen av ambulans personal.
Fritt fall på tre meter slutade med bruten rygg,brutet ben,brutna armbågar.Så det lär inte bli nån klocka på ett tag.
Klockan blev avtagen av ambulans personal.
Fritt fall på tre meter slutade med bruten rygg,brutet ben,brutna armbågar.Så det lär inte bli nån klocka på ett tag.
Hoppas på ett bra och snabbt tillfrisknande för dig. Krya på dig!Klockan blev avtagen av ambulans personal.
Tycker båda är fina. Du hade inte behövt byta men omväxling förnöjer ju.Dåså...då var det klarrt å bettart då!
Blev det så jävla mycket bättre än innan ellé ?!
Innan jag bytte!
Ser ju riktigt bra ut på länk! Får skaffa en länk jag med så småningom.Nya Seikon funkar fint på länk också!
Fy fan, hoppas du kommer tillfriskna helt och att det går så snabbt som bara möjligt! Mina tankar går till dig!Klockan blev avtagen av ambulans personal.
Grattis! var rädd om henne.Måste varit väldigt snäll - fick nämligen en väldigt fin födelsedags present idag av min fru! Älskar henne - o älskar presenten!!
Hoppas allt blir bra!Då var det löst, ny skola och nytt försök imorgon bitti!!
Grattis!Softar med dagens nyförvärv
Har en känsla av att det blir bättre nu!Hoppas allt blir bra!
Håller verkligen tummarna för dig!Har en känsla av att det blir bättre nu!
Fasen vad skönt att höra, önskar dig all välgång i skolan !!!Har en känsla av att det blir bättre nu!
Ramlade av en stege,mitt jobb är att sitta bakom skrivbord men just idag hade jag tråkigt och gick till fabriken som vi har byggt till under semester för att hjälpa lite och så hände detta.Måste tacka ambulans personal som var på plats inom 5 minuter och sjukhus personal som tar väldigt bra hand om mig.Fyfan! Önskar all tillfriskning! Får man fråga vad som hände?
Hur du lyckas skriva allt detta är bortom min förståelseförmåga, god läkning a.s.a.p önskar jag dig !Ramlade av en stege,mitt jobb är att sitta bakom skrivbord men just idag hade jag tråkigt och gick till fabriken som vi har byggt till under semester för att hjälpa lite och så hände detta.Måste tacka ambulans personal som var på plats inom 5 minuter och sjukhus personal som tar väldigt bra hand om mig.
Det som ni inte vet är att vid ryggskada får man en katet rätt in i snoppen,det var djävligt obehagligt måste jag säga, men inser att väldigt nödvändigt ty det går inte att gå på toa och all den dropp som man får...Har inte så mycket ont pga.all morfin jag får.
Usch fy fan Lider med dig, hoppas på snabb tillfriskning.Klockan blev avtagen av ambulans personal.
Har riktig beslutsångest... Sjukt sugen på en DJ istället.
Hoppas verkligen att allt går bra.Ramlade av en stege,mitt jobb är att sitta bakom skrivbord men just idag hade jag tråkigt och gick till fabriken som vi har byggt till under semester för att hjälpa lite och så hände detta.Måste tacka ambulans personal som var på plats inom 5 minuter och sjukhus personal som tar väldigt bra hand om mig.
Det som ni inte vet är att vid ryggskada får man en katet rätt in i snoppen,det var djävligt obehagligt måste jag säga, men inser att väldigt nödvändigt ty det går inte att gå på toa och all den dropp som man får...Har inte så mycket ont pga.all morfin jag får.
Spara lite till mig. Jag kommer att behöva det.
Riktigt fet , gillar inte guld men fan man kanske skulle skaffa en sådan!
Blir snyggt - men slår inte GMT'n!
Tyckte det blev klart bättre
Satan va snyggt!
Tycker båda är fina. Du hade inte behövt byta men omväxling förnöjer ju.
Fyfan. Önskar dig ett snabbt tillfrisknande!Klockan blev avtagen av ambulans personal.