• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Snapseed.jpg
Måste varit väldigt snäll - fick nämligen en väldigt fin födelsedags present idag av min fru! Älskar henne - o älskar presenten!!
Det där var en riktigt läcker Carrera. Grattis!
 
Fyfan! Önskar all tillfriskning! Får man fråga vad som hände?
Ramlade av en stege,mitt jobb är att sitta bakom skrivbord men just idag hade jag tråkigt och gick till fabriken som vi har byggt till under semester för att hjälpa lite och så hände detta.Måste tacka ambulans personal som var på plats inom 5 minuter och sjukhus personal som tar väldigt bra hand om mig.
Det som ni inte vet är att vid ryggskada får man en katet rätt in i snoppen,det var djävligt obehagligt måste jag säga, men inser att väldigt nödvändigt ty det går inte att gå på toa och all den dropp som man får...Har inte så mycket ont pga.all morfin jag får.
 
Ramlade av en stege,mitt jobb är att sitta bakom skrivbord men just idag hade jag tråkigt och gick till fabriken som vi har byggt till under semester för att hjälpa lite och så hände detta.Måste tacka ambulans personal som var på plats inom 5 minuter och sjukhus personal som tar väldigt bra hand om mig.
Det som ni inte vet är att vid ryggskada får man en katet rätt in i snoppen,det var djävligt obehagligt måste jag säga, men inser att väldigt nödvändigt ty det går inte att gå på toa och all den dropp som man får...Har inte så mycket ont pga.all morfin jag får.
Hur du lyckas skriva allt detta är bortom min förståelseförmåga, god läkning a.s.a.p önskar jag dig !
Bruten rygg, mellan vilka kotor ?
 
Ramlade av en stege,mitt jobb är att sitta bakom skrivbord men just idag hade jag tråkigt och gick till fabriken som vi har byggt till under semester för att hjälpa lite och så hände detta.Måste tacka ambulans personal som var på plats inom 5 minuter och sjukhus personal som tar väldigt bra hand om mig.
Det som ni inte vet är att vid ryggskada får man en katet rätt in i snoppen,det var djävligt obehagligt måste jag säga, men inser att väldigt nödvändigt ty det går inte att gå på toa och all den dropp som man får...Har inte så mycket ont pga.all morfin jag får.
Hoppas verkligen att allt går bra.
 
Riktigt fet , gillar inte guld men fan man kanske skulle skaffa en sådan!

Tackar! Helt fantastisk tyngd och det är en favorit av guldarna, fick jag bara behålla en ut av dom skulle det definitivt blivit denna!

Blir snyggt - men slår inte GMT'n! :)

Tackar! Beredd och hålla med dig, men den kommer inte långt efter !

Tyckte det blev klart bättre :)

Tack! Blev inte så tokigt faktiskt :p!


Tack! Det...blev inte sämre än innan iaf :cool:!

Tycker båda är fina. Du hade inte behövt byta men omväxling förnöjer ju.

Tack! Håller med dig, men visst är det lite roligare att det sitter ett original gummi på klockan :cigar:!
 
Tillbaka
Topp