Ger mig ut på, för mig, djupt vatten. Timvisaren på Traderaköpet visade sig sitta lite fel. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan bara hålla med, mycket klocka för pengarnaDet har sagts förut, det tål att sägas igen. PADI:n är en vacker klocka. Dessutom en av de bekvämaste jag har haft, med en boettform som gör att den "flyter ut" över handleden.
![]()
![]()
Köp den där för min skull! Den kan man verkligen kalla min drömklocka, alltså bokstavligt talat så har jag haft drömmar om den!Familjen sover så då får man passa på att kolla lite reviews och läsa på om potentiella nyförvärv
![]()
Stackare. Jag har också haft mardrömmar. Inte kul .. men det försvinner med åldern. Vill du prata om det så skicka pm..Köp den där för min skull! Den kan man verkligen kalla min drömklocka, alltså bokstavligt talat så har jag haft drömmar om den!![]()
Enda mardrömmen var att jag vaknade från min dröm utan att klockan satt kvar på armen.Stackare. Jag har också haft mardrömmar. Inte kul .. men det försvinner med åldern. Vill du prata om det så skicka pm..
214270?Köp den där för min skull! Den kan man verkligen kalla min drömklocka, alltså bokstavligt talat så har jag haft drömmar om den!![]()
Yes!214270?
Den har ju inget datum
Datum är överflödigt.Den har ju inget datum![]()
24 h har nu gått, så vem blev vinnaren?Uttråkad pga sjukskrivning, så jag kör ett test. Vem ska vinna? Återkommer om 24 h.
![]()
Den har helt snurrat under radarn för mig tidigare, inte tyckt varken bu eller bä om den men nu känner jag att jag verkligen behöver enKöp den där för min skull! Den kan man verkligen kalla min drömklocka, alltså bokstavligt talat så har jag haft drömmar om den!![]()
Sådär! Då var det någorlunda rent!
![]()
![]()
Kan man lägga sin SUB där så kan man även lägga andra saker!
![]()
Huvudsaken att klockan klarade sig.Åhååååå...mitt jävla klantarsel där, första missödet på min utbildning! Spillde ut en burk grundfärg!
Bara och börja torka av burka och bord!
![]()
![]()
![]()
Omkullvält färgburk vill man inte ha, inte en vit 16613 heller...
Bra städat, måste jag säga!