Grattis! grönt e skönt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! grönt e skönt.
Var själv där nyligen med jobbet. Fanns vad som såg ut som en väldigt välsorterad klockaffär med många roliga märken (stängd när jag gick förbi...). Kommer dock tyvärr inte ihåg namnet, men låg i ändan av Old Town närmast parken.
edit: en snabb sökning sa Dimax (http://www.dimax.lv/en/brands/watches)
Nej, jag tror faktiskt inte det.Finns det något renare?
![]()
Skulle vara en helflaska Renat kanske...Nej, jag tror faktiskt inte det.
Väldans vad hungrig man blev helt plötsligt!Tar mig en trippelburgare på hotellet![]()
![]()
Rolig historia ?: skulle också ha den där. Men när jag skulle plocka den på hyllan hittade jag en billigare. Men den var ju billigare av en anledning, manuell med rattar utan display, helt j£%a omöjlig att veta hur länge eller kort man värmt maten... bra för dig att inte lättjan vann som för migHar varit och hämtat den nya micron som vi blev tvungna och köpa, då den gamla gav upp i lördags kväll på tacokvällen!
![]()
![]()
![]()
Och nu är den istallerad, så nu är det bara och gaaaasa!
![]()
![]()
Så här!Står och njuter!
Någonstans på bangården håller ett lok med GM diesel på att accelerera på fullgas.
12 cylindrar och 140 ich liters slagvolym gör att det känns i fötterna
TB:n brukar misstas för att vara helikopter!![]()
Har varit och hämtat den nya micron som vi blev tvungna och köpa, då den gamla gav upp i lördags kväll på tacokvällen!
![]()
![]()
![]()
Och nu är den istallerad, så nu är det bara och gaaaasa!
![]()
![]()
Här häver man sig om ett diesellok, och då har du sålt en rymdraket...Kundbesök i Värmland
![]()
Förstår det ! Själv är jag nu proppmättVäldans vad hungrig man blev helt plötsligt!![]()
Rolig historia ?: skulle också ha den där. Men när jag skulle plocka den på hyllan hittade jag en billigare. Men den var ju billigare av en anledning, manuell med rattar utan display, helt j£%a omöjlig att veta hur länge eller kort man värmt maten... bra för dig att inte lättjan vann som för mig![]()
Illa med den gamla, men du köper ju det bästa som finns i micro-väg!
Klass!Dags att hyvla av en riktig klassiker!
![]()
![]()
Kanonlåt, äkta 'one hit wonder'Dags att hyvla av en riktig klassiker!
![]()
![]()
Hur gjorde du?Hehe...lärde man ju sig i tidig ålder att snålheten alltid bedrar visheten, tycker synd om dig i vilket fall som helst mannen! Får köra slut på micron så du får en andledning att köpa dig en ny!