Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror nog du har dyraste klockan ocksåFörsta dagen i skolan ..
![]()
Japp, jag har störst dator i klassen..
ville hålla låg profil.. Imorgon blir det SertiTror nog du har dyraste klockan också![]()
Underbartville hålla låg profil.. Imorgon blir det Serti![]()
annars är det mest smartklockor och någon champion? tror jag sett en gant också..Underbart![]()
Yes, kom idag!gryymt,, den där är riktigt fin![]()
Ja det är ett måste på den klockanOmgående bandbyte
![]()
![]()
Ja verkligen...Ja det är ett måste på den klockanDen där combon blev riktigt bra! Hur känns klockan nu på direkten?
Sådär ja. Camo-nato var det enda jag hade hemma i 18mm. Ett svart perlon tror jag det får bli vartetter.Ger mig ut på, för mig, djupt vatten. Timvisaren på Traderaköpet visade sig sitta lite fel.
![]()
Var själv där nyligen med jobbet. Fanns vad som såg ut som en väldigt välsorterad klockaffär med många roliga märken (stängd när jag gick förbi...). Kommer dock tyvärr inte ihåg namnet, men låg i ändan av Old Town närmast parken.Tog en liten weekendresa mitt i veckan här så jag är på promenad runtomkring Riga Old town
15121BC.OO.A002CR.02
![]()