Personligen är den svarta den Explorer 2 som jag haft längst och mest på armenJag kan inte låta bli Explorer II:an. Nyköp idag (klockan är begagnad och från 2016) och min första svarta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Personligen är den svarta den Explorer 2 som jag haft längst och mest på armenJag kan inte låta bli Explorer II:an. Nyköp idag (klockan är begagnad och från 2016) och min första svarta
Får nog vänta till maj så som vädret ser ut just nu...Mycket snack om pepsi på jubilee idag.
Jag säger påställning av sommartysken och Batman på super jubilee
Grattis till er båda!Då var man sambos!
Härligt! Stort grattis till er.Då var man sambos!
Kollar nåt dåligt barnprogram med äldsta grabben och bekantar mig med dagens nyförvärv
Old Fashioned
Detta djävulens påfund med DLS!Har en luddig bild för mitt inre hur sommartiden brer ut sig under natten och den här klockan gör det inte mycket tydligare för mig.
Pedagogiskt tagen i mörker...Fanns ingen tråd om solur så den fick hamna här
Grattis!Då var man sambos!
Old Fashioned
Vad är det för fel på nyårafton?Säsongspremiär...
Snygg klädmatchning med burken!
Klarade backarna. Utrustningen är återlämnad. Firar med klockbyte och en öl medan solens sista strålar lyser över horisonten.
Äntligen! !Då var man sambos!
Ja solen lös med sin frånvaroPedagogiskt tagen i mörker...
Det får kosta att föra hobbyn vidare till nästa generation!Brynäs - Växjö
Sonen lånar Explorer. Hoppas jag får tbax den.
Visste inte att Hulken fanns som miniSub.Käkar stora jäkla reeeeker
Jag har ”gillat” inlägg av dig utan att reflektera över det. Men så är det ju med oss dårar. Vi tittar på våra klockar utan att bry oss det minsta om tiden de visar.Jag bytte till sommartid 19.30, har redan blivit förvirrad ett antal gånger