Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du menar såna man eterKäkar stora jäkla reeeeker
Haschpulka, minsann! Radical!
Plockar av brädan och byter till skidor för resten av dagen.
G-shocken blir kvar.
Haschtraktor, har man ju hört, men -pulka var nytt för mig!Haschpulka, minsann! Radical!
Kollar nåt dåligt barnprogram med äldsta grabben och bekantar mig med dagens nyförvärv
Tack så mycketGrattis till snygg klocka!
Snyggt!
Var helt inne på vit Explorer tills jag testade @Affe s på handleden i somras!Tack, jag är supernöjd
2009 köpte jag en begagnad vit och hade den nästan varje dag i 8 år. Sålde den och köpte den nya 42:an, också i vitt. Det var en miss då den var alldeles för lik min gamla. Den här känns annorlunda. Jag tror att den kanske kan bli min nya beater.
Inga problem och riktgt kul att se dig igen min vän. Hoppas whiskeyn smakar.Tack vare benäget bistånd från @Allan Ballan , testar en mycket god 12-årig Hakushu. Stort tack för smakprovet och trevligt att ses igen!