• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Byter till SUBMARINER!

Kolla sekundvisarna...:cigar:.
8724D726-7B2E-43EF-826F-33BABC98CFFB.jpeg
07920F81-DE81-4190-A0C8-CB01FFE1C1F2.jpeg
Synkroniserat klockbyte borde fan bli en OS-gren! :D

Käkar stora jäkla reeeeker
3B990B17-9C8C-4F71-BB21-75C73BB1A274.jpeg

Har du hört den om Stockholmaren som var på besök i Göteborg och skulle köpa räkor i Feskekörka?

Stockholmare: Tjeeena hörrö skulle vilja ha lite reeeker.
Fiskhandlare: Vad säger du?
Stockholmare: Amen du vet, reeeker.
Fiskhandlare: Vad är det för nåt?
Stockholmare: Amen du vet, sånna man eeeter.
Fiskhandlare: Maneter!? Vi säljer inga jävvla maneter här!

;)

Den här bilden tillägnar jag @jabla :) Jag har aldrig varit först i @RicVin ’s fredagstråd men tusan om jag inte är först med att införa sommartid på KS 2018!:D
508E55EC-A044-43EA-8586-2BBA44DB3447.jpeg
Ja, nån ska ju vara först med det eländet också! :cool::p
Gruvar mig varje år för detta, vet att min diabetes kommer att ”go nuts” i några dygn!
Ha det fint vänner, så syns vi i morgon när eländet verkligen har börjat gälla, natti!
image.jpg

Ja, nån ska ju vara först med det eländet också! :cool::p
Gruvar mig varje år för detta, vet att min diabetes kommer att ”go nuts” i några dygn!
Ha det fint vänner, så syns vi i morgon när eländet verkligen har börjat gälla, natti!
image.jpg

Trist att det får sådana konsekvenser.:( @sjökvist har emellertid claimat förstaplatsen och jag har med högt huvud och stoiskt lugn accepterat silverplatsen. :pompus:

Tillbaka
Topp