Grattis!Jag kan inte låta bli Explorer II:an. Nyköp idag (klockan är begagnad och från 2016) och min första svarta
Lite stor men annars underbar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis!Jag kan inte låta bli Explorer II:an. Nyköp idag (klockan är begagnad och från 2016) och min första svarta
34 mmVisste inte att Hulken fanns som miniSub.
Synkroniserat klockbyte borde fan bli en OS-gren!Byter till SUBMARINER!
Kolla sekundvisarna....
Mmm... en Explorer gick till frun så hemska minnen utspelar sig för mitt inre...Det får kosta att föra hobbyn vidare till nästa generation!
Sharing is caring...Mmm... en Explorer gick till frun så hemska minnen utspelar sig för mitt inre...
Bra kameraval!
Dubbelpostar här....lär mig min nyinköpta kamera
Käkar stora jäkla reeeeker
Härligt! Grattis!Då var man sambos!
Ett par matchande Speedos så är du hemma!Kanske ska testa detta Natoband på Deepsea:n?
En pensionär räknar väl inte...Bara 9 månader kvar till julafton. Håll ut ...
Götlaborgare dessutom!Och precis lagom bilhandlarhäng också
Man kan köpa kärlek för mindre pengar har jag hört.Mmm... en Explorer gick till frun så hemska minnen utspelar sig för mitt inre...
Hemma hos oss får man inte hoppa i sängen efter tio, det är sedan gammalt...Dags att hoppa i säng.
Smaskens!Steker bacon och lyssnar på Buddy Holly med Speedyn.
Hotshot på Krakow
Japp, tror de bytte ägare för några år sen men panerad ost är aldrig fel..Hot shot var inte igår haha. Och jag trodde att Krakow hade tagit ner skylten men så verkar ju inte fallet. Samma gamla lokaler på Karl Gustavsgatan?
Jag har bara ställt om min Speedy än så länge men det linjerar bra med att om någon undrar vad som gäller så är det klockan som varit på månen som är chef...Ställde om klockorna till sommartid tidigare ikväll för att slippa det imorgon, och ja, jag har blivit förvirrad nu ikväll...
Fin!....mkt bra case!!...me like
Ja, nån ska ju vara först med det eländet också!
Ja, nån ska ju vara först med det eländet också!
Gruvar mig varje år för detta, vet att min diabetes kommer att ”go nuts” i några dygn!
Ha det fint vänner, så syns vi i morgon när eländet verkligen har börjat gälla, natti!
Du får lägga om till riktig tid tidigt som fan i höst!Trist att det får sådana konsekvenser. @sjökvist har emellertid claimat förstaplatsen och jag har med högt huvud och stoiskt lugn accepterat silverplatsen.