Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ring poolia!
Personlig tekniker från Telia är det nya Poolia!Jaså de hanterar teknikstrul nu också?![]()
OK, lär oss obegåvade knepet!![]()
Kom hit och visa så bjuder jag på öl.Önskas en separat step-by-step tråd eller ska vi hålla oss OT här?![]()
Personlig tekniker från Telia är det nya Poolia!
Poolia var väl heller ingen lysande stjärna...Skulle snarare säga att Telia är skurken i detta fallet![]()
Kom hit och visa så bjuder jag på öl.![]()
Poolia var väl heller ingen lysande stjärna...
Hoppas vi kan styra upp något.Kan tyvärr bara trycka like en gång, den posten förtjänar ju minst 25
Kommer eventuellt att bege mig till hemstaden i helgen, då kanske man ska försöka ge sig ner till SLP en sväng![]()
Inte helt fel de heller. Jag tog mig en folköl jag hitta i kylen nu bara för attHaha i wishHög på livet möjligtvis
![]()
Inte helt fel de heller. Jag tog mig en folköl jag hitta i kylen nu bara för att![]()
Hoppas vi kan styra upp något.
Javisst!Avisningen gick fort!![]()
Man kan hoppas att branschen börjar rannsaka dig själv, men jag är skeptisk. Jag tror branschen börjar tänka till när fansen börjar ifrågasätta turnéplaner. Då kanske...? Förhoppningsvis. Jag undrar vilken relation han hade till sina närmaste, där flera var erfarna i branschen och borde känt honom djupare. Någon borde ha sett vad som höll på att ske, men den insynen har jag inte så den förstår jag inte. Han verkar ha sänt ut många varningssignaler lång tid innan. Filmen var mkt sevärd och mänsklig. Hoppas han blir den siste att gå under.Så kloka ord!
Har turnerat LITE, och ver hur jobbigt det kan vara, under några år på -90 talet.
I Tims fall blev det helt oproportionerligt, hela hans liv flöt ihop till en lång konsert!
Inget är normalt, traditioner och andra saker som vanligt folk firar och har sociala förehavanden i. De försvinner eller glöms bort!
Har bekanta som turnerat ganska hårt, efter en becka hade dom nästan inte koll på vilket land dom befann sig i!
Hoppas att skivbolagspampar och managers lär sig något av detta och inte pressar sina (unga) artister för hårt!
Kan vara skönt, oftast inte...Vi jobbar tidigt
![]()
Innan annan på plats![]()
Grattis@affe !![]()
Jätte kul, min lilla älskade Los Tantos överraskade mig verkligen! Vi har sagt att vi inte ska ge varandra några presenter, men va händer!
Bälte, nya tofflor med fårskinns foder, träningsbok ett bälte och så lite naturgodis!
![]()
2/2!! Musse och ett stort helskägg! Skönt att ordningen är återställd! Tack bubbiSka till och öppna lite paket!
![]()
![]()
Edit: Samtligt vi käkar gröt!
![]()
![]()
Grattis@affe !
2/2!! Musse och ett stort helskägg! Skönt att ordningen är återställd! Tack bubbi