Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Framtaget av någon som inte behöver använda det?Nytt beställningssystem, tack som fan för det![]()
![]()
Ja det skulle jag garanterat gissa påFramtaget av någon som inte behöver använda det?![]()
Man blir så lyckligFint att dom ser till att du får lite okontrollerbar stress!
Var på samma bad för en månad sedan, då var vädret lite sämre. 5+ och moln.![]()
Weekend i Budapest, blir ett svalkande bad för mig och dinkan nu!
Ofan, vi snittade 25-28 grader med strålande sol under vår vistelse så lite skillnadVar på samma bad för en månad sedan, då var vädret lite sämre. 5+ och moln.
Ja mycket bra, men vi fick inte dricka öl i vattnet där det var varmt och skönt. Badvakten blåste i pipan och vinkade upp oss. Blev att svepa fort som fan för det var riktigt kallt att stå där på land i bara badbrallor. Vi testade också ölspa, det var sådär.Ofan, vi snittade 25-28 grader med strålande sol under vår vistelse så lite skillnadbra ställe!
Grymt, jag har testat ett fabrikat som inte var så kul... barberarn använder ett holländskt som jag har skägg oljor, balsam mm från. Ska kolla vad det heter. Enda problemet är att det är ett h-vete att få bort det från händerna efter att man smeta in det i håretFunkar hur bra som helst![]()
Finns billiga engångshandskar hos Jula!Grymt, jag har testat ett fabrikat som inte var så kul... barberarn använder ett holländskt som jag har skägg oljor, balsam mm från. Ska kolla vad det heter. Enda problemet är att det är ett h-vete att få bort det från händerna efter att man smeta in det i håret
Ja det kan klibba nåt överjävligtGrymt, jag har testat ett fabrikat som inte var så kul... barberarn använder ett holländskt som jag har skägg oljor, balsam mm från. Ska kolla vad det heter. Enda problemet är att det är ett h-vete att få bort det från händerna efter att man smeta in det i håret
Snyggt band!Lillen överlämnad till Frau, nu in till stan på middag!
![]()