D
Deleted member 11690
Guest
Hahaha smsa, låna, smsa, lånaSluta vela, kör båda![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahaha smsa, låna, smsa, lånaSluta vela, kör båda![]()
Tråkig att höra vännen! Hoppas på det bästa och skickar styrkekramar! Stay strong!Tillbaka på jobbet efter ett par hektiska dagar. Plötslig resa till hemstaden efter att fått veta att min far inte verkar ha långt kvar i livet.
Måtte du vakna snart
![]()
Beklagar verkligen, vi tänker alla på digTillbaka på jobbet efter ett par hektiska dagar. Plötslig resa till hemstaden efter att fått veta att min far inte verkar ha långt kvar i livet.
Måtte du vakna snart
![]()
Usch!Tillbaka på jobbet efter ett par hektiska dagar. Plötslig resa till hemstaden efter att fått veta att min far inte verkar ha långt kvar i livet.
Måtte du vakna snart
![]()
Ajdå, hoppas på det bästa.Tillbaka på jobbet efter ett par hektiska dagar. Plötslig resa till hemstaden efter att fått veta att min far inte verkar ha långt kvar i livet.
Måtte du vakna snart
![]()
Ny klocka! Grattis?
Tillbaka på jobbet efter ett par hektiska dagar. Plötslig resa till hemstaden efter att fått veta att min far inte verkar ha långt kvar i livet.
Måtte du vakna snart
![]()
Ja, du har ju ett antal kanonklockor att välja emellan!Hehe...TACK, men den har faktiskt varit med ett bra tag! Får dåligt med handledstid dock!
Beklagar Fixxxer, våra tankar går till dig idag och hoppas på det bästaTillbaka på jobbet efter ett par hektiska dagar. Plötslig resa till hemstaden efter att fått veta att min far inte verkar ha långt kvar i livet.
Måtte du vakna snart
![]()
Akutinkallad till blodgivning, klart man ställer upp![]()
vad är det för nått, vad ska du göra och hur gör man det?Inspekterar nästa projekt.![]()
![]()